Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Kas yra mokytojas?
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kas yra mokytojas?

  
 
 
1234567
Aprašymas

Kas yra mokytojas? Koks turi būti dvasios didvyris? Tikėjimas žmonių gyvenime. Kaip suaugę suvokia vaikus? Humaniškoji Pedagogika. Mokyklos ir mokytojo sąvoka. Pamoka.

Ištrauka

Pamatė Dievas, kad dauginasi žmonių ydos ir nuodemės. Pagalvojo jis, kad vienintėlė išeitis - nušluot visą žmonių giminę nuo žemės paviršiaus. Bet pagailo Jam žmonių, nes mylėjo juos, sukurtus pagal Savo Paties paveikslą. Sušaukė Dievas Aukštąsias Dvasias ir klausė jų patarimų,ką daryt su žmonėmis. Išgirdo Jis kelis pasiūlymus, bet vieną tik įgyvendino, davė žmonėms mokytoją, Mozę, Budą, Jėzų Kristų, Mahometą...
Bet pastebėjo Dievas, kad mokytojų reikia ne vien suaugusiems, bet ir vaikams. Surinko Jis visus šviesiuosius angelus ir pasiuntė juos padėti vaikams pamatyti savyje Dievą, siekti dvasinio tobulumo ir tapti tokiais tobulais kaip pats Dievas...
Nuo tų neatmenamų laikų gimsta žemėje angelai kaip paprasti vaikai, suauga ir skuba pas vaikus. Jie ir vadinasi mokytojais.
Mokytojams lemta būti Dvasios didvyriams, bet kas jiems darosi? Jie kūria gyvenimą, bet jų kūryba išnyksta smėlyje; jie auklėja vaikus, bet neišauklėtų žmonių vis daugėja; jie myli vaikus, bet vaikai jų nemėgsta, o visuomenėj meilės vis mažiau; jie moko vaikus, bet jų pamokos jokio stebuklo nesukuria; jie duoda vaikams žinių, o vaikai nesidžiaugia; jie dirba visuomenės labui, o ji jiems nedėkoja; jie susiję su gyvenimo kokybės kėlimu, o gyvenimas vis blogėja ir blogėja...
Mokytojai gimę būti Dvasios didvyriais, bet jų dvasia blėsta ir gęsta, būtent dėl to ir kyla svarbiausios švietimo bėdos ir visos auklėjimo tragedijos!
Koks turi būti dvasios didvyris?
• Jo mąstymas - dvasingas ir didvyriškas. Jokiu būdu negalima mąstyti materialistiškai, žemintis ir laikyt save mažais žmogeliais, nuo kurių niekas nepriklauso;
• jo pašaukimas - pagelbėti vaikui įžvelgti savo Dieviškąją prigimtį, o ne brukti nuogas žinias;
• jis negailės gyvybės vieninteliam žūstančiam vaikui išgelbėti;
• jo tikslas - vesti vaikus i Šviesą - į dvasinį ir dorinį skaidrėjimą, o ne liaupsinti saujelę pelningai pardavinėjamų žinių;
• jis turi teigti Šviesos, o ne pilką, bespalvę, prievartinę, Pedagogiką;
• jo atsakomybė už vaiko auklėjimą turi žengti toliau už ministerijos nurodymų;
jis negali užmiršti savo Kilnios misijos, bei naktį ir dieną prisiminti, kad yra Dvasios didvyris.
Mokytojas neturi pamiršti, kad vaikai - tai ne indai žinioms laikyti! Jis turi gerbti jų vaikystę,kuri yra nesusitvardanti ir nenustygstanti. Negalima prarasti Tikėjimo,Vilties ir Meilės, nes tik šie kilnūs jausmai ugdo tarpusavio supratimą bei pagarbą.
Visus mokytojus vadina mokytojais, bet sunku tarp jų, atpažinti tikrą mokytoją, kuris mokykloje atsirado neatsitiktinai. Mažai tokių,nes dauguma neradus darbo kitur ateina į mokyklą, norėdami bent tokiu būdu užsidirbti duonos kąsniui.
Nemokšiškumas ir pyktis, pavydas ir pilkuma tebelenda į švietimo daržą lyg vabždžiai, graužiantys jaunų daigelių šakneles…
"…neapsigaukite,nes vaikai - kaip Dievas – mato viską…".Ir aš sutinku su tuo,nes,mano manymų,visos mokytojų problemos bendravime su auklėtiniais iškyla būtent iš to.Vaikai jaučia ir baimę,ir nepasitikėjimą,ir visas kitas neigiamas bei teigiamas emocijas…Tad linkėčiau,kad šių paskutiniųjų būtų kuo daugiau ir tada visų gyvenimas mokykloje palengvėtų! ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-09-22
DalykasPedagogikos referatas
KategorijaPedagogika
TipasReferatai
Apimtis6 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis14.3 KB
Autoriuslakas
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kas yra mokytojas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2005-10-10 IP: 213.197.129.54
    studentuke sako

    darbelis super, tiems kurie masto netradiciskai.

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 6 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą