Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Ugdytinių požiūris į žalingus įpročius
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Ugdytinių požiūris į žalingus įpročius

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536
Aprašymas

Santrauka. Grafikų, lentelių, priedų sąrašas. Įvadas. Edukologijos subkultūrinė raida. Edukologijos mokslo objekto genezė. Ugdytinių charakteristika ir jų lavinimo metodų lyginamoji analizė. Žalingų įpročių vieta šiuolaikiniame pasaulyje. Žalingų įpročių dominuojanti samprata ir jos ištakos. Psichikos sutrikimai, sukelti žalingu įpročių atsiradimo priežastimi. Ugdytinių požiūrio į žalingus įpročius tyrimas. Ugdytinių požiūrio į žalingus įpročius tyrimo edukologinė metodika. Tiriamieji. Ugdytinių požiūrio į žalingus įpročius tyrimo rezultatų analizė. Išvados. Priedai (anketa).

Ištrauka

Šiuolaikinė visuomenė susiduria su vis daugiau sunkumų ir pavojų. Vienas iš tokių pavojų yra žalingi įpročiai, kurie kenkia ne tik pačiam žmogui, bet ir aplinkiniams. Kad ir kaip bebūtų keista, tačiau kuo pasaulio ekonomika tampa stabilesnė, kuo sparčiau vystosi technologijos, tuo daugiau žalingų įpročių atsiranda žmogaus kasdieniniame gyvenime.
Lietuvoje vyksta greitos permainos ne tik ekonomikoje, socialinėje sferoje, bet ir žmonių gyvenime. Visapusiškos permainos koreguoja ir mokyklos gyvenimą tiek iš išorės, tiek jos viduje.
Vyksta mokyklos reforma. Keičiasi ugdymo turinys, ugdymo institucijoms iškyla vis naujų problemų šalia rūkymo, alkoholio vartojimo, kurie tapo visuomenės įpročiu, atsiranda nauja, dar pavojingesne narkotikų vartojimo problema. Didėja narkotikų prieinamumas ir tiekimas, neteisėta jų pasiūla, atsiranda narkotikų poreikis. Labiausiai pažeidžiamas tampa jaunimas – ugdytiniai, kurie kartais net ir turėdami prieštaringą požiūrį į žalingus įpročius vis dėlto tampa aukomis, kuriems kartais būna jau nebeįmanoma padėti.
Temos aktualumas. Kiekviena valstybė bei vidinė jaunųjų žmonių ugdymo sistema siekia būti tobulinama ir grindžiama moksliniais tyrimais, kurie, deje, rodo, kad apie žalingus įpročius ugdytiniai žino gana daug. Jie domisi šiais klausimais, žino daugelio jų poveikius, mėgina išbandyti juos savo sveikata nekreipdami dėmesio i faktus, kurie vis dažniau ir dažniau atsitinka šalia – mūsų gyvenime. Pastaruoju metu žalingi įpročiai tapo viena populiariausių moksleivių pokalbių temų. Deja jaunimui trūksta profesionalios informacijos apie keiksmingų medžiagų vartojimą bei poveikį – manoma, jog tai ir stumia juos elgtis neapgalvotai šioje srityje.
Darbo objektas. Šio darbo objektas yra ugdytiniai, kaip edukologijos objektas, ir jų požiūris į tyriamąją, žalingų įpročių, sritį.
Darbo tikslas. Šiuo darbu yra tyriamas ugdytinių požiūris į žalingus įpročius. Tyrimo bei specialiosios literatūros deka išsiaiškinsime, kaip jauni žmonės supranta žalingus įpročius šiandien, kokia yra jų reakciją į vartojančius keiksmingas medžiagas subjektus.
Darbo uždaviniai. Nustatytam tikslui pasiekti išskiriu tokius šio darbo uždavinius:
Apžvelgti ygdytinių vietą edukologijos moksle;
Aptarti žalingų įpročių vieta tokiuose moksluose, kaip edukologija, sociologija bei medicina;
Įvykdyti ugdytinių požiūrio į žalingus įpročius tyrimą bei šio tyrimo analizę;
Darbo metodai ir priemonės. Šiame darbe bus naudojami tradicinės lyginamoji ir pažintinė analizė, interpretuojami įvairių mokslininkų – edukologų, sociologų, socialinių darbuotojų ir medikų – darbai, liečiantys mano tyriamąją sritį. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-04-27
DalykasPedagogikos diplominis darbas
KategorijaPedagogika
TipasDiplominiai darbai
Apimtis34 puslapiai 
Literatūros šaltiniai29
Dydis466.43 KB
AutoriusPaule
Viso autoriaus darbų25 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Ugdytiniu poziuris i zalingus iprocius [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą