Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Vaikų užimtumo problema
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Vaikų užimtumo problema

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Įvadas. Vaiko užimtumas. Tėvų vaidmuo vaiko užimtumo procese. Vaiko užimtumas mokykloje. Tyrimai. Mokinių pasiekimų tyrimų duomenų analizės rezultatai. Vaikų popamokinės veiklos "statistinis tyrimas". Vaikų užimtumo problemos sprendimas. Užimtumo problema. "BOX - CAR" projektas. Išvados. Priedas (anketa).

Ištrauka

Pasak I. Kanto, nesugebėjimas protauti yra liga, vadinama kvailumu, nuo kurios vaistų nėra. Pažangioji pedagogika kėlė mintį, jog gabumai nėra vien įgimti. Juos galima formuoti, tobulinti, ypač mokant lavinimo mokykloje. Todėl labai svarbu mokinius įtraukti į būrelius, fakultatyvus, kai pradedami sistemingi mokomųjų dalykų kursai, formuojasi mokinių santykiai su mokytojais, jų požiūris į atskirus dalykus, jų mokymąsi, organizuotą veiklą mokykloje. Žemesnėse klasėse ypač sparčiai ugdomi mokinių gebėjimai atskiriems dalykams mokytis bei bendrieji gabumai, kai aktyviai dalyvaujama įvairioje veikloje. Aktyviausiai būrelius lanko 15 metų mokiniai, daugiau būreliais domisi merginos ir labiau lankomi yra būreliai už mokyklos ribų.
Nustatyta, kad vaikai kurie lanko būrelius mažiau padaro nusikaltimų, rečiau pasiduoda žalingų įpročių įtakai. Būreliai lavina vaiko tam tikrus įgūdžius, vaikai daugiau bendrauja su bendraamžiais, įgyja daugiau pasitikėjimo savimi.
Darbo tikslas – vaikų užimtumo problemos sprendimas.
Darbo objektas – vaikų užimtumo problema.
Uždaviniai:
1. Išnagrinėti vaikų užimtumą mokykloje ir namuose.
2. Išanalizuoti vaikų pasiekimų analizės ir popamokinės veiklos tyrimus.
3. Aptarti vaikų užimtumo problemos sprendimus.
Darbo metodai:
1. Mokslinės literatūros analizė.
2. Dokumentų analizė.
3. Anketinė apklausa.

JT Generalinės Asamblėjos Specialiosios sesijos vaikų klausimais 2002-ųjų m. Deklaracijoje pabrėžiama, kad vaikams pritaikytas pasaulis yra toks, kuriame visi vaikai gauna geriausią įmanomą gyvenimo pradžią. Kiekvienas vaikas tampa pilnaverčiu visuomenės nariu per socializacijos procesą. Vaikų elgesys, jų vertybinės nuostatos daugiausiai priklauso nuo socializacijos proceso sėkmės.
Apie vaiko užimtumą dažniausiai kalbame turėdami omenyje vaiko poilsį ir jo laisvalaikio organizavimą. Jungtinių tautų vaiko teisių konvencijos 31 straipsnio nuostata įtvirtina kiekvieno vaiko teisę į poilsį ir laisvalaikį, teisę dalyvauti į jo amžių atitinkančioje kultūrinėje, meninėje veikloje ir pan. Ši vaiko teisė įgyvendinama trijų pagrindinių vaiko socializacijos institutų – šeimos, mokyklos ir visuomenės. Tad, kalbėdama apie vaikų užimtumą, norėčiau, kad mes pasvarstytume apie tai, kaip mūsų visuomenėje suprantamas vaiko užimtumas, bei atkreiptume dėmesį į mano minėtų trijų institutų: šeimos, mokyklos ir visuomenės misiją, vaiko užimtumo srityje.
Tarptautiniai ir nacionaliniai teisės aktai, reglamentuojantys vaiko teisių ir jo teisėtų interesų apsaugą, įgalina mus kurti vaikui saugią ir palaikančią aplinką, kurioje jis turėtų pakankamų galimybių plėtoti savo individualius gebėjimus, skatinti fizinį, psichologinį, dvasinį, socialinį, emocinį, pažintinį ir kultūrinį vaikų vystymąsi kaip nacionalinių ir pasaulinių prioritetų dalį. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-03
DalykasPedagogikos kursinis darbas
KategorijaPedagogika
TipasKursiniai darbai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai5
Dydis38.21 KB
AutoriusLaura
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasDoc. N. Rimkevičienė
Švietimo institucijaUtenos kolegija
FakultetasSveikatos priežiūros ir socialinės rūpybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Vaiku uzimtumo problema [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2007-12-28 IP: 86.100.78.139
    Alina sako

    Turiu pasakyti, kad su dideliu susidomėjimu perskaičiau darbą. Vertinu gerai, nors informacija naudojuosi kaip problemos aktualumui pagrįsti. Super. Sėkmės

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 15 puslapių 
  • Utenos kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Doc. N. Rimkevičienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą