Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Klasikinės ir moderniosios pedagogikos požiūris į mokytojo asmenybę bei šiandienos visuomenės lūkesčiai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Klasikinės ir moderniosios pedagogikos požiūris į mokytojo asmenybę bei šiandienos visuomenės lūkesčiai

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Įvadas. Problemos aktualumas. Pedagogas, kaip asmenybė. Kryptingumas. Temperamentas ir charakteris. Sugebėjimai. Jausmai ir valia. Šiandienos visuomenės lūkesčiai. Svarbiausi mokytojo asmenybės bruožai. Asmenybės savybių pasiskirstymas pagal prioritetą. Tautiškumas, kaip asmenybės dalis. Išvados. Priedas (1).

Ištrauka

Sparčiai besikeičiant pedagoginėms nuostatoms bei ugdymo turiniui Lietuvoje ir Europoje, kinta ir reikalavimai, keliami ugdytojo autoritetui ir asmenybei. Šiandien, orientuojantis į gyvenimo reikalavimus, svarbu prognozuoti, kokį mokytoją rengti ugdymo praktikai. Ypač svarbu tirti mokytojo asmenybės struktūros ir autoriteto interpretaciją šiandienos visuomenėje. Šią temą yra palietę daug užsienio ir Lietuvos autorių: M.F.Kvintilianas, Dž.Lokas, Ž.Ž.Ruso, J.H.Pestalocis, A.Dystervėgas, J.Vabalas-Gudaitis, S.Šalkauskis, J.Laužikas, J.Geniušas ir kiti.
Darbo tikslas – atskleisti pedagoginio mokslo raidoje reikalavimus mokytojo asmenybės struktūrai, vertybinei orientacijai ir atsakomybei už asmenybės ugdymą, bei analizuoti šiandieninės visuomenės lūkesčius mokytojo atžvilgiu.
Tyrimo uždaviniai:
• Nagrinėti klasikinės bei moderniosios pedagogikos mokytojo asmenybei keliamus reikalavimus.
• Palyginti klasikinės ir moderniosios pedagogikos požiūrius į mokytojo asmenybę.
• Tirti, bei pedagogikos mokslo aspektu interpretuoti šiandienos visuomenės lūkesčius pedagogo asmenybei.
Tyrimo metodai: mokslinės pedagogikos literatūros analizė, lyginamoji apžvalga, anketinė apklausa ir duomenų analizė.
Temos naujumas.
Mokytojo asmenybės klausimais yra daug rašę jau anksčiau minėti autoriai. Šia tema yra rašę V.Kavaliauskienė, A.Žemgulienė, J.Navaitienė, R.Malinauskas (Daktaro disertacijos). Temos naujumą sudaro:
• Susistemintas klasikinės ir moderniosios pedagogikos požiūris į pedagogo asmenybę, bei šiandienos visuomenės lūkesčių atskleidimas
Praktinis naudingumas
Šis darbas padeda išryškinti pedagogo asmenybės vaidmenį, kuriant pedagoginę sąveiką, skatina domėtis bei stiprinti pedagoginę savimonę, stiprina poreikį rūpintis pedagogo asmenybe, padeda geriau suvokti jo vaidmenį ugdymo procese. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-02-09
DalykasPedagogikos kursinis darbas
KategorijaPedagogika
TipasKursiniai darbai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai13 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis146.67 KB
Autoriusstebetojas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaLietuvos Edukologijos universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Klasikines ir moderniosios pedagogikos poziuris [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 20 puslapių 
  • Lietuvos Edukologijos universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą