Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Mokinio įvaizdis šiuolaikinėje visuomenėje
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Mokinio įvaizdis šiuolaikinėje visuomenėje

  
 
 
12345678910111213
Aprašymas

Įvadas. Besimokanti visuomenė – šiuolaikinio pasaulio reiškinys. Mokinio vaidmens ir įvaizdžio pokyčiai besikeičiančioje visuomenėje. Moksleivių emocinės ir fizinės sveikatos ypatumai naujomis informacinės visuomenės sąlygomis. Išvados.

Ištrauka

Visuomenės požiūris į mokymosi procesą, į mokinį, jo įvaizdį ir vaidmenis yra neatsiejamas nuo pokyčių, vykstančių socialiniame, kultūriniame, ekonominiame ir politiniame gyvenime. Sparti kaita reikalauja naujo specialistų požiūrio į šiuolaikinį ugdymą bei jo teorinį pagrindimą [3]. Lietuvoje galima pastebėti augantį susidomėjimą naujomis ugdymo paradigmomis, ypač tomis, kuriose randamos nuorodos į nuolatinę kaitą. Verčiami užsienio ugdymo teoretikų (M. Fullano, T. H. McLaughlino) darbai, atnaujinami ir kuriami švietimo dokumentai, kuriuose vis labiau kalbama apie naują informacinę visuomenę, jos keliamus ugdymo tikslus, nuolatinius socialinius, mokslo iššūkius, kuriuos spręsti reikia tinkamos parengties. Naujai išleistose Švietimo gairėse akcentuojama dabartinė kaita, mokymosi raidos tempų viršijimas, socialiniai pokyčiai, iššūkiai. Visa tai rodo ne Lietuvos švietimo politikų pasimetimą, o labai šiuolaikišką situaciją, kuri postmodernistinėje filosofijoje vadinama neapibrėžties situacija. Savaime suprantama, kad ugdytojai ir ugdytiniai siekia aiškumo, stabilaus pagrindo po kojomis, saugumo bei atpažįstamų ženklų. Tokioje terpėje sparčiai kinta ir mokinio įvaizdis. Jeigu anksčiau mokinys kaip taisyklė buvo asmuo nepasiekęs brandos amžiaus, tai dabar amžiaus riba praktiškai nėra nubrėžta [4].
Tūkstantmečių sandūroje būtina atkreipti dėmesį į pastarojo meto reikalavimus, keliamus mokyklai, atidžiau pažvelgti į nūdienes ugdymo problemas, jų specifiškumą
Prieš dešimtį metų atlikti vokiečių, o prieš keletą metų ir mūsų tyrimai parodė, jog šiandien mokinį slegia daugybė problemų, kurias norint išspręsti reikia iš esmės keisti ir mokytojų nuostatas, ir mokyklos darbo prioritetus. Kaip teigia Berlyno Humboldto universiteto profesorė R. Valtin, "ugdymo problema yra ne vaikai. Ugdymo problema yra suaugusieji". Anot jos, mokyklos darbo rezultatai negali būti geresni negu kitų ugdytojų, tokių kaip tėvai, politikai, įžymūs sportininkai, įmonių vadovai [5].
Taigi norime to, ar ne, formuluodami ugdymo tikslus mes turime atsižvelgti į tas sąlygas, kuriomis šiandien gyvena vaikai, į tai kokius naujus reikalavimus ir poreikius kelia visuomenė.
Tokioje neapibrėžties situacijoje gana sudėtinga atrodo mokytojo ir mokinio padėtis.
Šio darbo tikslas – apžvelgti mokinio įvaizdžio ypatumus šiuolaikinėje visuomenėje.
Darbo uždaviniai:
1. Apžvelgti šiuolaikinės besimokančios visuomenės ypatumus.
2. Išanalizuoti mokinio vaidmens ir įvaizdžio pokyčius besikeičiančioje visuomenėje.
3. Apžvelgti moksleivių emocinės ir fizinės sveikatos ypatumus naujomis informacinės visuomenės sąlygomis.
Šiame darbe naudojamas mokslinės metodinės literatūros apžvalgos ir analizės metodas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-02-22
DalykasPedagogikos referatas
KategorijaPedagogika
TipasReferatai
Apimtis12 puslapių 
Literatūros šaltiniai7
Dydis23.66 KB
AutoriusEdita
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Mokinio ivaizdis siuolaikineje visuomeneje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 12 puslapių 
  • Klaipėdos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą