Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Trumpalaikis projektas V klasėje
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Trumpalaikis projektas V klasėje

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Įvadas. Tiriamoji dalis. Aktyvieji mokymo metodai. Projekto sąvoka. Trumpalaikio projekto samprata. Trumpalaikio projekto taikymo galimybės V klasėje. Trumpalaikio projekto aptarimas V klasėje. Išvados.

Ištrauka

Mano kursinio darbo tema – "Trumpalaikis projektas V klasėje". Ši darbo tema įvardina aktyvaus mokymosi metodą - projektą. Nors literatūros lietuvių kalba apie aktyvius mokymosi metodus, taip pat ir projektų kūrimo metodą nėra daug, turime pripažinti, kad projektų kūrimas Lietuvoje tampa populiarus. Tačiau ar jis aktualus šiuolaikinei mokyklai? Dirbant projektų metodu keičiasi mokytojo vaidmuo. Jis tampa partneriu, konsultantu mokiniui ar mokinių grupei. Tačiau tai nereiškia, kad sumažėja mokytojo atsakomybė už mokymosi bendrą tikslą ir kryptį. Taigi šiuolaikinėje mokykloje mokytojai nevengia šio aktyvaus mokymo metodo taikymo pamokose, o ir mokiniai mielai bendradarbiauja rengiant projektus.
Trumpalaikio projekto tyrimui pasirinkau V klasę. Remdamasi statistiniais duomenimis bei literatūra apie aktyviuosius mokymosi metodus, aptarsiu trumpalaikio projekto svarbą mokykloje, jo aktualumą, tikslus bei uždavinius ir taikydama projektinę veiklą praktikoje, aptarsiu metodinį eksperimentą. Todėl pagrindiniai mano darbo uždaviniai: išsiaiškinti projektinio metodo sąvoką, aptarti trumpalaikį metodą ir jo tyrimą V klasėje. Manau, kad projektinio darbo tikslas – apjungti ir integruoti įvairius mokomuosius dalykus, skatinti mokinių kūrybiškumą ir draugiškumą, dirbant grupėse – bus pagrįstas.
Kiekvienas mokytojas savo darbe privalo siekti, kad jo pamokos būtų įdomios, kad pamokų metu, būtų kuo labiau ugdomi bendrieji gebėjimai, kad atitinkamai parinkti mokymo metodai padėtų mokiniams kuo greičiau ir kuo efektyviau įsisąmoninti mokomąją medžiagą, keltų mokymosi motyvaciją, ugdytų kūrybingą ir psichologiškai stiprią asmenybę. Tokių ugdymo rezultatų pasiekime ypač efektyvūs yra aktyvaus mokymosi metodai. Apie mokymo(si) metodus yra kalbėję daugelis mokslininkų iš viso pasaulio, taip pat ir Lietuvoje: R. Arends (1998), N.L. Gage,D. C. Berliner (1994), E. Jensen (1999), M. N. Grendstand (1996), L. Jovaiša (2001), N. Bižys, G. Linkaitytė, A. Valiukevičiūtė (1996), M. Teresevičienė, G. Gedvilienė (2004), G Butkienė, A. Kepalaitė (1996), V. Rajeckas (1997), V. Jakavičius, A. Juška (1996) ir kiti. 1998 m. buvo išleista knyga: "Aktyvaus mokymosi metodai. Mokytojo knyga." Taigi, remdamasi šia literatūra, bandysiu išsiaiškinti vieno iš aktyvaus mokymosi metodo – projekto – svarbą pamokai bei mokinio kūrybiškai veiklai.
Vis dėlto aktyvaus mokymo ir mokymosi metodai neišstumia iš pamokos tradicinių veiklos būdų. Tačiau laiku ir tikslingai taikomi aktyvieji metodai kartais gali padėti pažadinti vaikų smalsumą, įžiebti pažinimo džiaugsmą, o mokytojams – sėkmingiau įgyvendinti pamokos tikslus. Todėl šiuolaikinėje mokykloje turėtų mokytojai drąsiai taikyti moksleivių ugdyme projektų metodą, nes projektuodami moksleiviai tarsi atranda save, labiau pasitiki savimi ir savo gebėjimais; taip pat yra ugdomas jų kūrybiškumas bei bendravimas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-21
DalykasPedagogikos kursinis darbas
KategorijaPedagogika
TipasKursiniai darbai
Apimtis16 puslapių 
Literatūros šaltiniai13 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis42.58 KB
Autoriuskisele
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasVilma Leonavičienė
Švietimo institucijaLietuvos Edukologijos universitetas
FakultetasLituanistikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Trumpalaikis projektas V klaseje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 16 puslapių 
  • Lietuvos Edukologijos universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Vilma Leonavičienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą