Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Daugyba ketvirtoje klasėje
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Daugyba ketvirtoje klasėje

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Įvadas. Tikslas uždaviniai. Bendrųjų programų ir standartų apžvalga. Balčyčio didaktinė sistema. Daugybos savybių kartojimas, sakytinė daugyba iš vienaženklio skaičiaus. Sumos dalybos iš skaičiaus taisyklės kartojimas, sakytinė dalyba iš vienaženklio skaičiaus. Daugyba iš 10. Daugyba iš vienaženklio skaičiaus. Dauginimas iš 100 ir 1000. Dauginimas iš sandaugos. Dauginimas iš apvalių dešimčių. Apvalių skaičių daugybą rašytiniu būdu, nulius perkeliant į sandaugą. Dauginimo iš apvalių dešimčių, įgūdžių formavimo pamoką. Dauginimas iš dviženklio skaičiaus. Dauginimas iš sumos. Supažindinimas su rašytine daugyba iš dviženklio skaičiaus. Daugybos iš dviženklio skaičiaus gebėjimų ir įgūdžių formavimas. Daugybos iš dviženklio skaičiaus įtvirtinimas. Nežinomojo dauginamojo radimas. Istorinis aspektas. Senoviškas mokymas.

Ištrauka

Pradinis vaiko ugdymas laikomas vienu svarbiausių šiuolaikinės švietimo politikos prioritetų, mokymosi visą gyvenimą pagrindu. Sėkmingai įveiktas šis bendrojo ugdymo tarpsnis kloja pamatą tolesniam asmens mokymuisi, būsimai akademinei, darbinei karjerai. Matematikos pamokose pradinėje mokykloje yra susieti skirtingas įvairių mokinių žinias ir jas toliau sistemingai plėtoti.
Daugybos pamokos yra patikimas didaktinis ir aktualus psichologinis mokymas, sudarantis galimybę realizuoti skirtingus mokymo metodus ir tęsti mokymą tinkamai sudaryta eilės tvarka. Skaičiavimo ir mąstymo lavinimas, tvirtos aritmetikos žinios, gebėjimai bei įgūdžiai yra labai svarbūs ugdant šiuolaikinį profesionalų mąstymą, taip pat plėtojant kūrybines galias. Tikslinga klaidų analizė skatina labiau įsigilinti į matematines struktūras ir mokymo strategiją. Svarbus efektyvaus pradinio mokymo principas yra vaizdumas.
Matematika suprantama kaip realių veiksmų, o ne formalių taisyklių ir dėsnių sistema. Tinkamai parenkant uždavinius, sudaroma galimybė diferencijuoti mokymą. Taip itin gabūs mokiniai nepraranda motyvacijos. Ypač svarbu nuolat kartoti ir atlikti daug užduočių. Mokant daugybos, siekiama, kad mokiniai įgytų specialiųjų įgūdžių: mokėtų sutvarkyti duomenis, piešti, braižyti, skaičiuoti apytiksliai, savarankiškai išsakyti įtikinamus samprotavimus.
Daugybos mokymą ketvirtoje klasėje galime susieti su jau minėtais veiksniais. Šiame darbe analizuodamos ir vertindamos daugybos mokymą ketvirtoje klasėje didelį dėmesį skirsime daugybos istoriniam, dalykiniam aspektams; gilinsimės į ketvirtos klasės daugybos bendrąsias programas ir standartus; analizuosime Balčyčio, Kiseliovų ir kitą originalią metodiką; rengsime išplėstinius pamokų planus pagal Balčyčio ir Kiseliovų vadovėlius.

Analizuodamos remsimės šiais klausimais:
Kokios yra IV klasės mokinių daugybos žinios, gebėjimai ir nuostatos?
Kaip daugybos metodika pateikiama Balčyčio ir Kiseliovų didaktinėse sistemose?
Kaip mokant daugybos taikomos vaizdinės priemonės?
Kokia mokymo praktika vyrauja mokykloje?


Tikslas ir uždaviniai:
Pagrindinis tikslas – išnagrinėti ir įvertinti esamą IV klasių mokinių daugybos ugdymo padėtį.
Išanalizuoti ir įvertinti mokslinę literatūrą;
Parašyti išvadas, priemonių planą;
Parengti išsamius pamokų planus;
Pateikti ir išanalizuoti daugybos situaciją;
Apžvelgti bendrąsias programas ir standartus.

Darbo metodai ir veiklos būdai:
Mokslinės literatūros analizė;
Papildomų užduočių kūrimas;
Vaizdinių mokymo priemonių gausinimas;
Demonstravimas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-07-16
DalykasPedagogikos referatas
KategorijaPedagogika
TipasReferatai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis26.5 KB
Autoriusrelaxx
Viso autoriaus darbų8 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaMarijampolės kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Daugyba ketvirtoje klaseje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 15 puslapių 
  • Marijampolės kolegija / 3 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą