Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Liaudies dainos reikšmė vaiko asmenybės ugdyme
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Liaudies dainos reikšmė vaiko asmenybės ugdyme

  
 
 
123456789101112131415161718
Aprašymas

Įvadas. Liaudies dainų poveikis vaiko asmenybei. Vaiko vystymosi raida. Vaiko vystymosi raida nuo gimimo iki 1 metų amžiaus. Vaiko raida nuo 1 iki 2 metų. Vaikų liaudies dainų klasifikacija. Lopšinės. Žaidinimai. Gyvūnijos apdainavimas. Formulinės dainos. Šiuo metu naudojamų I - II klasės muzikos vadovėlių lyginamoji analizė. Išvados.

Ištrauka

Nors liaudies kūryba dėl daugelio priežasčių, vis labiau praranda "prigimtinę", tikrąją savo paskirtį – lydėti žmogų kiekvieną jo gyvenimo žingsnį, tačiau kai kurios funkcijos tebėra gyvos ir veiksmingos. Viena jų – visapusiškai lavinti jaunąją kartą, ugdyti gyvybingą, jautrų, dorą, kūrybišką, grožį mylintį, žmogų. Naudodamasi pedagogine ir metodine literatūra susidariau nuomonę, kad liaudies dainų klausymasis ir jų dainavimas nuo pirmųjų kūdikio gyvenimo dienų yra viena iš priemonių, turinčių svarbią reikšmę vaikų auklėjime ir jų ugdyme. Nuo seno lopšinės, įvairūs sūpavimai, kykavimai, mylavimai, juokinimai ir kita suaugusiųjų vaikams skirta kūryba supo mažylį nuo pirmųjų dienų, lydėjo pirmuosius įspūdžius apie žmones, daiktus, padėdama jam susivokti, pasaulį padarydama artimu ir savu, mokydama pirmųjų žodžių, ugdydama gyvą, pastabią, emocionalią, džiaugsmu trykštančią vaiko psichiką. Šiandien liaudies dainos vis mažiau naudojamos. Kai kurie tėvai ir seneliai vis dar tęsia mūsų protėvių tradicijas ir nors ne daug, bet vis dėlto dainuoja savo vaikams liaudies dainas. Savo baigiamajame darbe stengsiuos paliesti liaudies dainų dainavimą šeimose, mokykloje ir jų reikšmę vaiko asmenybės ugdyme.
DARBO PROBLEMA: liaudies dainų panaudojimas I-II klasių muzikos pamokose.
Šio darbo TIKSLAS: liaudies dainų raiškos formų pateikimas muzikos pamokų metu I – II klasių mokiniams, įvertinant jų poveikį vaikų ugdyme.
Atliekant šį darbą iškilo šie UŽDAVINIAI:
- išanalizuoti pedagoginę ir metodinę literatūrą, susijusią su liaudies dainų reikšme vaiko asmenybės ugdyme;
- įvertinti muzikos pamokų vadovėlių turinį liaudies kūrybos priedermėje;
- atlikti kiekybinį tyrimą, apibendrinti jų rezultatus bei pateikti išvadas;
TYRIMO OBJEKTAS: liaudies dainų pateikimo raiškos formos.
RESPONDENTAI: Degaičių pagrindinės mokyklos I – II klasių mokiniai ir jų tėveliai.
DARBO METODAI:
- pedagoginės ir metodinės literatūros analizė;
- šiuo metu naudojamų I-II klasės muzikos vadovėlių lyginamoji analizė;
- suformuoti anketą ir atlikti kiekybinį tyrimą su I –II klasių mokiniais ir jų tėvais apie liaudies dainų, papročių ir tradicijų tęstinumą.
Darbas susideda iš įvado, teorinės dalies, tyrimo, išvadų, anotacijos, priedų ir meninės dalies. Teorinėje dalyje trumpai bus apžvelgiama ir analizuojama vaiko vystimosi raida. Supažindinsiu su vaiko vystimosi raida ir vaikų auklėjime naudojama liaudies kūryba. Taip pat bus apžvelgiamas vaikų liaudies dainų klasifikavimas bei I-II klasių muzikos vadovėliai. Kiekybinio tyrimo būdu bus išsiaiškinta apie liaudies dainų, papročių ir tradicijų naudojimą bei tęstinumą šeimose. 1 priede bus pateikti anketų pavyzdžiai. 2 priede bus pateiktas kvietimo pavyzdys, o 3 priede pateiktas baigiamojo darbo meninės dalies scenarijus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-10-08
DalykasPedagogikos kursinis darbas
KategorijaPedagogika
TipasKursiniai darbai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis78.65 KB
Autoriussimute
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Failo pavadinimasMicrosoft Word Liaudies dainos reiksme vaiko asmenybes ugdyme [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą