Šperos.lt > Pedagogika > Jaunesniųjų paauglių mokymosi motyvacija

Jaunesniųjų paauglių mokymosi motyvacija

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Bendroji psichologinė–pedagoginė jaunojo paauglio charakteristika. Paauglystės amžiaus ribos. Bendra jaunesniųjų paauglių charakteristika. Paauglių santykiai su tėvais. Paauglių santykiai su bendraamžiais. Paauglių santykis su mokykla. Kiti aplinkos veiksniai lemiantys asmenybės formavimąsi. Žiniasklaidos poveikis žmogui. Kultūros įstaigų ugdomoji galia. Mokinių mokymosi motyvaciją įtakojantys veiksniai. Tyrimas "Jaunesniųjų mokinių mokymosi motyvacija". Tyrimo "Jaunesniųjų mokinių mokymosi motyvacija" rezultatų suvestinė. Tyrimo "Jaunesniųjų mokinių mokymosi motyvacija". Rezultatų analizė. Išvados. Priedai (1).
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

18 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Šiaulių Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 74.52 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą