Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Jaunesniųjų paauglių mokymosi motyvacija
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Jaunesniųjų paauglių mokymosi motyvacija

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Įvadas. Bendroji psichologinė–pedagoginė jaunojo paauglio charakteristika. Paauglystės amžiaus ribos. Bendra jaunesniųjų paauglių charakteristika. Paauglių santykiai su tėvais. Paauglių santykiai su bendraamžiais. Paauglių santykis su mokykla. Kiti aplinkos veiksniai lemiantys asmenybės formavimąsi. Žiniasklaidos poveikis žmogui. Kultūros įstaigų ugdomoji galia. Mokinių mokymosi motyvaciją įtakojantys veiksniai. Tyrimas "Jaunesniųjų mokinių mokymosi motyvacija". Tyrimo "Jaunesniųjų mokinių mokymosi motyvacija" rezultatų suvestinė. Tyrimo "Jaunesniųjų mokinių mokymosi motyvacija". Rezultatų analizė. Išvados. Priedai (1).

Ištrauka

Svarbu laiku nustatyti ar vaikui pakanka mokymosi motyvacijos ir jei trūksta, tai kokios priežastys šį trūkumą sukelia.
Šiame darbe, kurio tema – "Jaunojo paauglio mokymosi motyvacija" bus aptariama ar trūksta mokymosi motyvacijos 5 – 6 klasių mokiniams, kuo padėtis skiriasi ir yra panaši skirtingose klasėse ir tarp mergaičių bei berniukų.
Darbo aktualumas. Jei į paauglių mokymosi motyvacijos problemą nebus atkreiptas pedagogų, tėvų ir kitų suaugusiųjų dėmesys, tai gali turėti neigiamos įtakos tolimesniam jaunuolio brendimui. Neturėdamas mokymosi motyvacijos jaunuolis nesieks gerų mokslo rezultatų, bus suirzęs, nes turės problemų su tėvais bei mokytojais. Jau suaugęs jis negalės susirasti norimo darbo, nes jam stigs kvalifikacijos.
Taigi, laibai svarbu laiku pastebėti mokinių mokymosi motyvacijos stygių ir šalinti priežastis, trukdančias įsitvirtinti gyvenime.
Tyrimo objektas. 5 -6 klasių mokinių požiūris į mokymąsi, jo motyvacija.
Darbo tikslas. Išsiaiškinti mokinių mokymosi motyvacijos priežastis.
Uždaviniai, keliami darbo tikslui pasiekti:
1. Charakterizuoti jaunąjį paauglį
2. Nustatyti lyties įtaką mokymosi motyvacijai
Tyrimo metodai. Tyrime, kuris buvo atliktas Anykščių Jono Biliūno gimnazijoje, dalyvavo 53 penktokai (27 mergaitės ir 26 berniukai) ir 19 šeštokų (12 mergaičių ir 7 berniukai).
Tyrimo metu buvo naudojama anketinė apklausa.
Darbo struktūra. Darbą sudaro dvi dalys. Pirmoje darbo dalyje yra analizuojami psichologinės literatūros šaltiniai. Remiantis jais aprašoma bendra jaunojo paauglio charakteristika. Šioje dalyje taip pat aptariami jaunesniųjų paauglių santykiai su tėvais, bendraamžiais bei mokykla.
Antroje, praktinėje, darbo dalyje pateikiami tyrimo statistiniai duomenys bei jų analizė. Šioje dalyje apžvelgta, kas trukdo paaugliams mokytis (energingumas, veržlumas, požiūris, rūpesčiai ir pan).
Darbo pabaigoje pateikiamos išvados. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-01-23
DalykasPedagogikos kursinis darbas
KategorijaPedagogika
TipasKursiniai darbai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai7 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis74.52 KB
AutoriusSimona
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2004 m
Klasė/kursas1
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Jaunesniuju paaugliu mokymosi motyvacija [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą