Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Mokymo ir mokymosi metodų taikymo ypatumai ugdymo procese
   
   
   
naudingas +1 / nenaudingas -1

Mokymo ir mokymosi metodų taikymo ypatumai ugdymo procese

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Įvadas. Mokymosi procesas didaktiniu ir psichologiniu aspektu. Mokymo metodų apžvalga. Informaciniai mokymo metodai. Praktiniai - operaciniai mokymo metodai. Kūrybiniai mokymo metodai. Mokymosi metodų apžvalga. Informacijos šaltinių naudojimo metodai. Praktiniai - operaciniai mokymosi metodai. Kūrybos mokymosi metodai. Aktyvaus mokymosi metodai. Išvados.

Ištrauka

Mokymasis yra svarbiausia jaunesnio mokyklinio amžiaus vaiko psichikos grandis. Jis skatina saviraišką, intensyvią intelektinę valios, emocijų raidą, pažinimo alkį.
Mokymasis - tai veikla, kurios metu vyksta sąveika su informacijos šaltiniais.
Mokymas - tai pedagogo veikla, kurios metu vyksta sąveika su mokiniu.

Dabartinė pažiūra į šiuos procesus remiasi šiais principais:
dėmesio centre vaikas (o ne mokymo turinys);
jis yra aktyvus tol, kol suaugusieji jo "nespaudžia";
mokytojas - mokinio draugas ir palydovas į žinių pasaulį;
mokykloje ne rengiamasi gyvenimui, o gyvenama;
mokiniai mokosi spręsti ir sprendžia problemas, o ne tik atlieka skirtas užduotis;
bendradarbiavimas vertingesnis už rungtyniavimą.

Šiuolaikinei didaktikai rūpi tie patys klausimai, kurie buvo keliami visais jos vystimosi laikais.
Tai klausimai "ko mokyti?" ir "kaip mokyti?". Mokymo(si) procesas charakterizuojamas dviejų tipų tikslais: tikslais, susietais su mokymo(si) rezultatu, ir tikslais, susietais su mokymo(si) procesu. Tikslai, susiję su mokymo rezultatu, mokymo procese atsako į klausimą "ko mokyti?"- tai žinios, gebėjimai, vertybės, kurie laikomi mokymo turiniu. Tikslai, susiję su mokymo procesu, atsako į klausimą "kaip?" – tai mokymo metodai, būdai, kurių pagalba įsisavinamas proceso turinys. Kitaip tariant, jie numato mokymą, kaip mokytis.

Šio darbo tikslas, išsiaiškinti kokie yra efektyviausi mokymo ir mokymosi metodai.
Siekiant išsiaiškinti kokie mokymo ir mokymosi metodai taikomi ugdymo procese, suformulavau šiuos darbo uždavinius:
1. išryškinti mokymo(si) proceso visuminį supratimą, didaktiniu ir psichologiniu aspektais bei įtaką mokymosi metodams;
2. aptarti informacinių šaltinių naudojimo, praktinius - operacinius ir kūrybinius mokymo(si) metodus bei išsamiai išanalizuoti jų skirstymą, pateikiam praktinį pritaikymą;
3. aptarti aktyvius mokymosi metodus;

Mokymo metodas tai pasikartojančių mokytojo veiksmų modelis, kuris gali būti taikomas dėstant įvairius dalykus, būdingas daugiau nei vienam mokytojui ir svarbus išmokimui.
Šiame darbe naudoti metodai:
mokslinės literatūros analizė,
dokumentų analizė,
mokinių stebėjimas,
apklausa, interviu,
anketinės apklausos. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-09-01
DalykasPedagogikos kursinis darbas
KategorijaPedagogika
TipasKursiniai darbai
Apimtis17 puslapių 
Literatūros šaltiniai10 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis68.27 KB
AutoriusGalina
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasDoc. dr. Onutė Visockienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Mokymo ir mokymosi metodu taikymo ypatumai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 17 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • Doc. dr. Onutė Visockienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą