Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Mokytojų profesinis rengimas Lietuvoje bei Vakarų Europos šalyse
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Mokytojų profesinis rengimas Lietuvoje bei Vakarų Europos šalyse

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Įvadas. Tikslas yra aptarti mokytojų profesinį rengimą Lietuvoje bei palyginti su Vakarų Europos šalių mokytojų rengimu. Mokytojų profesinis rengimas Lietuvoje. dabartinės situacijos analizė. Esamos pedagogų rengimo sistemos trūkumai. Mokytojų profesinį rengimą reglamentuojantys teisės aktai. Darnaus švietimo vystymosi principai ir kompetencijos mokytojų profesinio rengimo aspektu. Mokymosi visą gyvenimą imperatyvas. Mokymosi visą gyvenimą samprata (nuolatinis švietimas ir nuolatinis mokymasis). Mokytojo profesijos pedagoginės kompetencijos. Mokytojų profesinis rengimas vakarų Europos šalyse. Prancūzija. Latvija.

Ištrauka

Daugelyje pažangių rinkos ekonomikos šalių profesinis švietimas ir mokymas jau tam tikrą laiką plėtojamas pagal tų valstybių profesinius standartus. Pasaulis yra dinamiškas, nuolat besikeičiantis, šiuolaikinės informacinės technologijos ir komunikacijos sparčiai tobulėja. Visuomenė jau pripažino, kad veiksminga socialinė bei ekonominė plėtra reikalauja naujų žinių, gebėjimų bei nuostatų, kuriuos turi įgyti visų lygių specialistai. Todėl įvairiuose pasaulio šalyse nuolatos yra reformuojama, atnaujinama profesinio rengimo sistema. Ne išimtis ir Lietuva. Čia taip pat yra vykdomos sistemos reformos.
Ypač svarbu nuolatos tobulinti mokytojų (pedagogų) rengimą, nes jie yra pagrindiniai komponentai – tiesioginiai žinių visuomenės rengėjai.
Šio darbo tikslas yra aptarti mokytojų profesinį rengimą Lietuvoje bei palyginti su Vakarų Europos šalių mokytojų rengimu.
Darbo uždaviniai:
išanalizuoti mokytojų rengimo sistemą Lietuvoje teisiniu bei teoriniu aspektu;
įvertinti kritirejus,standartus, kompetencijos suteikimą mokytojui
kaip mokytojas įgyja išsilavinimą
Darbo metodika – mokslinės literatūros, teisinių aktų, statistinių duomenų, periodinės literatūros, internetinių šaltinių duomenų analizė.

Kaip teigia vienas iš darnaus vystymosi švietimo principu "Aukštasis mokslas turėtų ženkliai prisidėti prie darnaus vystymosi švietimo, kuriant atitinkamas žinias ir ugdant kompetencijas". Kitas principas teigia, kad "Formaliojo švietimo institucijos atlieka svarbu vaidmenį, ugdant žmogaus gebėjimus nuo pat ankstyvo amžiaus - jos suteikia žinių ir formuoja žmogaus nuostatas ir elgseną. Yra svarbu užtikrinti, kad visi mokiniai ir studentai gautų reikiamų žinių apie darnu vystymąsi ir žinotų sprendimų, nepalankių darniam vystymuisi, padarinius. Visa švietimo institucija, įskaitant mokinius ir studentus, mokytojus, administraciją ir kitą personalą, taip pat tėvus, turėtų vadovautis darnaus vystymosi principais". Mūsų tyrimo lauke pedagogų rengimo programos, jų dėstytojai bei studijuojantys studentai.
Dabartinė pedagogų rengimo sistema neatitinka per pastarąjį dešimtmetį mokykloje įvykusių pokyčių, ši sistema nepasirengusi modernizuoti mokytojo profesijos, parengti mokytoją darbui žinių visuomenėje. (Trūkumai aptariami 1.1.2 skyriuje). ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-10-17
DalykasPedagogikos referatas
KategorijaPedagogika
TipasReferatai
Apimtis16 puslapių 
Literatūros šaltiniai13
Dydis154.23 KB
AutoriusDeivis
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasA. Snipas
Švietimo institucijaLietuvos Edukologijos universitetas
FakultetasPedagogikos ir psichologijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Mokytoju profesinis rengimas Lietuvoje bei Vakaru Europos salyse [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 16 puslapių 
  • Lietuvos Edukologijos universitetas / 4 Klasė/kursas
  • A. Snipas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą