Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Kalbos sutrikimai (2)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kalbos sutrikimai (2)

  
 
 
123456789101112131415161718
Aprašymas

Įvadas. Tyrimo tikslas. Ištirti mokinius, kurie turi neišplėtotą kalbą. Kalbos neišsivystymas. Žymus kalbos neišsivystymas. Vidutinis kalbos neišsivystymas. Nežymus kalbos neišsivystymas. Priežastys ir klasifikacija. Pradinukų, turinčių kalbos neišsivystymą žodynas. Pradinukų turinčių kalbos neišsivystymą, tyrimas. Išvados.

Ištrauka

Temos aktualumas. Lietuvoje vis labiau aktualu vaikų kalbinė raida. Kadangi dauguma turi skurdesnių ir menkiasnių kalbos priemonių ir nepakanka to žinioms įgyti ir ugdyti mokinių saviraiškai, išsivysto neišplėtota kalba.
Tyrimo objektas. Neišplėtotos kalbos mokinių žodynas.
Tyrimo tikslas. Ištirti mokinių, kurie turi neišplėtotą kalbą ir palyginti jų bendraamžių kalbą.
Uždaviniai.
1. Išnagrinėti kalbos neišsivystymo priežastis ir klasifikaciją.
2. Atskleisti neišplėtotos kalbos skirtumus tarp bendraamžių.
3. Išnagrinėti kalbinę ir nekalbinę simptomatiką.
4. Ištirti vaikų neišsivysčiusios kalbos ugdymą.
Tyrimo metodas. Pokalbis, teorinė analizė.
Tyrimo dalyviai. Ištyrėme pirmos klasės mokinius. Iš jų septyni vaikai turintys kalbos neišsivystymą. Tyrėme Kauno "Žaros" darželyje mokykloje.
Kursinio darbo struktūra. Šį kursinį darbą sudaro: įvadas, 1 skyrius. Kalbos neišsivystymas, 1.1. Priežastys ir klasifikacija, 2. Skyrius. Pradinukų turinčių kalbos neišsivystymą, tyrimas, išvados, literatūra.

Vaikas šeimoje – džiaugsmas, laimė, gyvenimo prasmė ir ateities viltys. Šeimai tenka didelė atsakomybė už vaiko ugdymą. Pirmieji žingsniai į gyvenimą žengiant padedami mamai ir tėčiui. Tėvų padedamas vaikas įgyja pirmuosius įgūdžius, mokėjimus, aplinkinio pasaulio suvokimo pradmenis. Pradeda čiauškėti, tarti pirmuosius žodžius.
Kai kurie mokslininkai kalbėjimo pradžią sieja su kūdikio riksmu. Yra nuomonių, kad jau šeštą gyvenimo savaitę atsiranda riksmo atspalviai, leidžiantys spręsti, ko kūdikis nori – jis alkanas, šlapias ar ką skauda. Tačiau dauguma linkę manyti, kad kalbėjimo pradžia -čiauškėjimas. Čiauškėti kūdikis pradeda 3-4 mėnesį. Kai kada ir anksčiau. Šiuo laikotarpiu galima išgirsti pačius įvairiausius garsus. Pirmuosius žodelius pradeda tarti 9-10 mėnesių. Pirmų metų pabaigoje vaikas pradeda sparčiai kaupti atmintyje naujus žodžius, mėgina kai kuriuos ištarti. Supranta apie 30 žodžių. Pirmieji vaiko žodžiai - daiktavardžiai ir veiksmažodžiai. Antrų metų pabaigoje vaikai pradeda klausinėti: "Kas čia?". Nori pažinti supantį pasaulį, būna smalsūs. Kalba 1-2 žodžių sakinukais, nepilnais ir gramatiškai netaisyklingais. Trečiais gyvenimo metais atsiranda sudėtingesnės konstrukcijos sakinukai, plečiasi žodynas. Nors vyrauja konkrečios reikšmės žodžiai, tačiau susiformuoja apibendrinančioji žodžio funkcija. Ketverių – penkerių metų vaikas dar gali netaisyklingai tarti kai kuriuos garsus, tačiau žodynas platus, sakiniai gana taisyklingi, moka dainelių ir eilėraščių. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-04-23
DalykasPedagogikos referatas
KategorijaPedagogika
TipasReferatai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai13 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis38.15 KB
Autoriusragana
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2008 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinės gerovės ir negalės studijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kalbos sutrikimai (2) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 18 puslapių 
  • Šiaulių Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą