Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Papildomo ugdymo pedagogikos specializacijos standarto analizė
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Papildomo ugdymo pedagogikos specializacijos standarto analizė

  
 
 
12345678910111213141516
Aprašymas

Įvadas. Papildomo ugdymo pedagogikos specializacijos standartas. Socialinės – kultūrinės veiklos organizavimas. Mokyklos ryšių su visuomene plėtra. Socialinės – kultūrinės veiklos organizavimas Pažinti ir puoselėti tautines tradicijas, suprasti savosios ir kitų tautų kultūrinį bei etninį savitumą. Išmanyti laisvalaikio ugdymo proceso specifiką, jo paskirtį, prasmę, galimą poveikį ir rezultatus. Formuoti moksleivių poreikį kultūringai praleisti laisvalaikį. Išsiugdyti organizacinius gebėjimus. Gebėti atskleisti bendruosius ir individualiuosius moksleivių gebėjimus. Analizuoti ir suvokti socialines permainas, kultūrinius pokyčius ir tai panaudoti bei pritaikyti organizuojant laisvalaikį. Suvokti laisvalaikio ugdymo svarbą formuojant kūrybingą, asmenybę. Gebėti puoselėti moksleivių kūrybinę potenciją bei ugdyti kūrybinius gebėjimus įvairiose veiklos srityse. Išmanyti meninio ugdymo būdus ir formas. Tenkinti pažintinius moksleivių poreikius, atitinkančius jo interesus ir kultūros lygį. Mokėti individualizuoti ir diferencijuoti įvairias laisvalaikio organizavimo formas bei suvokti bendruosius darbo su grupe principus ir mokėti jais vadovautis. Žinoti vaidybos , etikos ir sceninės kultūros pagrindus. Ugdyti pasitikėjimą savimi, savo kūrybinėmis galiomis. Išsiugdyti elementarius oratoriaus įgūdžius, gebėjimą improvizuoti ir panaudoti įvairias teatrines raiškos formas. Formuoti estetinio santykio su menais pradmenis. Gebėti reikšti save teatro priemonėmis ir kūrybos produktais. Mokyklos ryšių su visuomene plėtra. Gebėti bendradarbiauti su įvairiomis žinybomis ir organizacijomis, toleruojančiomis kultūringą laisvalaikį. Gebėti skatinti integracinį požiūrį į pasaulio pažinimą bei kultūros perėmimą. Išvados.

Ištrauka

Šis darbas yra papildomo ugdymo pedagogikos standarto analizė. Analizuosiu, šio standarto, veiklos sritis ir profesines kompetencijas, darbo pabaigoje ─ pateiksiu išvadas – šio standarto apibendrinimą.
Lietuvoje yra daugybė skirtingų švietimo, mokymo įstaigų. Visu pirma tai įvairios mokyklos. Pradinės, pagrindinės, vdurinės, gimnazijos, papildomo ugdymo įstaigos. Taigi kas yra ta mokykla? Šis darbas yra papildomo ugdymo pedagogikos standarto analizė. Analizuosiu, šio standarto veiklos sritis ir profesines kompetencijas, darbo pabaigoje pateiksiu išvadas – šio standarto apibendrinimą.

Mokykla- įstaiga, kurios pagrindinė veikla formalusis arba neformalusis švietimas.
Visas šias mano išvardintas mokymo įstaigas sieja bendras visoms joms dalykas – papildomas ugdymas.

Papildomo ugdymo pedagogikos specializacijos standartas.

Pavadinimas pripažinkime iš pirmo įspūdžio skamba labai jau griozdiškai, nuteikia kažkam sudėtingam, nesuprantamam. Tačiau neveltui yra toks posakis ,,pirmas įspūdis dažniausiai būna apgaulingas" kurį galėtume pritaikyti ir čia.

Šis standartas susideda iš dviejų veiklos sričių, (veiklos sritis- veikla (darbas) kurį specialistas atlieka siekdamas savo profesijos tikslo. ) kurias sudaro profesinės kompetencijos. Tai būtų ką pedagogas turėtų mokėti įgyvendinti, atlikti per papildomo ugdymo veiklą pritaikant žinias, įgūdžius ir patirtį.

Kiekvieną profesinę kompetenciją sudaro bent keletas studijų tikslų- kurie paaiškina, leidžia lengviau suprasti tam tikrą profesinę kompetenciją. Siekaint įvykdyti tam tikrą studijų tikslą reikia žinoti kokius dalykus reikia studijuoti.


Pirmojoje veiklos srityje ,, Socialinės – kultūrinės veiklos organizavimas"daugiausia dėmesio skiriama tam kad pedagogas vykdantis papildomą veiklą suprastų, suvoktų ją. Sugebėtų pritaikyti geriausią ką įmanoma mokiniams, bei atskleistų mokinių su kurias jis dirbs poreikius, jų galimybes vienoje ar kitoje papildomo ugdymo veikloje.

Antrojoje veiklos srityje ,, mokyklos ryšių su visuomene plėtra" pedagogas vykdantis papildomą veiklą visą dėmesį turėtų sutelkti į jaunimą, suvokti jų problemas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-10-13
DalykasPedagogikos referatas
KategorijaPedagogika
TipasReferatai
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis19.65 KB
AutoriusTautvydas
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasS. Filipovič
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasPedagogikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Papildomo ugdymo pedagogikos specializacijos standarto analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 14 puslapių 
  • Vilniaus kolegija / 3 Klasė/kursas
  • S. Filipovič
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą