Šperos.lt > Pedagogika > Ikimokyklinės ugdymo sistemos. Konceptualieji ir praktiniai pagrindai

Ikimokyklinės ugdymo sistemos. Konceptualieji ir praktiniai pagrindai

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. "Valdorfo" pedagogika. Nuo ugdymo prie saviugdos. Vaikščiojimas, kalbėjimas, mąstymas – trys pagrindinės vaiko vystymosi fazės. Meilė – pagrindinis ugdymo principas. Vaikui skleistis reikia laiko ir erdvės. Žaidimas – rimtas vaiko darbas. "Vėrinėlis" programa. Vaikų ugdymo darželyje tikslai. Ikimokyklinio ugdymo principai. Ikimokyklinukas – individas, asmuo. Interjeras ir daiktinė aplinka grupėje, darželyje. Jo teritorija. "Gera pradžia" programa. Požiūris į "gera pradžia" ugdymą. Trys pagrindiniai programos "gera pradžia" principai. Tikslai. "M. Montessori" programos principai. Metodo pagrindai. Montesoriška auklėtoja. Tyla. Juslių lavinimas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

19 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Klaipėdos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 27.54 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą