Įvadas. Tikslas uždaviniai. Bendrųjų programų ir standartų apžvalga. Balčyčio didaktinė sistema. Daugybos savybių kartojimas, sakytinė daugyba iš vienaženklio skaičiaus. Sumos dalybos iš skaičiaus taisyklės kartojimas, sakytinė dalyba iš vienaženklio skaičiaus. Daugyba iš 10. Daugyba iš vienaženklio skaičiaus. Dauginimas iš 100 ir 1000. Dauginimas iš sandaugos. Dauginimas iš apvalių dešimčių. Apvalių skaičių daugybą rašytiniu būdu, nulius perkeliant į sandaugą. Dauginimo iš apvalių dešimčių, įgūdžių formavimo pamoką. Dauginimas iš dviženklio skaičiaus. Dauginimas iš sumos. Supažindinimas su rašytine daugyba iš dviženklio skaičiaus. Daugybos iš dviženklio skaičiaus gebėjimų ir įgūdžių formavimas. Daugybos iš dviženklio skaičiaus įtvirtinimas. Nežinomojo dauginamojo radimas. Istorinis aspektas. Senoviškas mokymas.