Įvadas. Tyrimo metodika. Tyrimo rezultatai. Ryšys tarp mokytojų, dirbančių lietuvių, rusų ar lenkų mokykloje ir jų nuomonės apie galimybę dalyvaujant projektuose nuvažiuoti pasitobulinti į užsienį. Ryšys tarp mokytojų dalyvavimo projektuose bei jų nuomonės apie galimybę praplėsti ryšius su kolegomis užsienyje. Sritys, kuriose pedagogai kėlė kvalifikaciją. Ryšys tarp galimybės nuvažiuoti pasitobulinti į užsienį ir kitų atsakymų į klausimą: kas skatina įsitraukti į tarptautinę projektinę veiklą arba skatintų, jeigu dalyvautų. Ryšys tarp dalyvavimo mokykliniuose, tarp Lietuvos mokyklų bei tarptautiniuose projektuose dažnumo. Faktoriai, motyvuojantys pedagogus dalyvauti projektuose. Respondentų pedagoginio darbo stažo vidurkių analizė. Ryšys tarp tyrimo dalyvių lyties bei pedagoginio darbo stažo vidurkių. Ryšys tarp tyrimo dalyvių pedagoginio darbo stažo bei standartinio pedagoginio stažo. Ryšys tarp mokyklos tipo, kurioje dirba mokytojas, ir tarp srities, kurioje kėlėsi kvalifikaciją. Išvados. Priedai (3).