Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Detalus pamokos planas: Valstybės valdymo formos — parlamentinis ir prezidentinis valdymas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Detalus pamokos planas: Valstybės valdymo formos — parlamentinis ir prezidentinis valdymas

  
 
 
12345678
Aprašymas

Pamokos tema. Pamokos situacija. Motyvacija. Pagrindinis didaktinis tikslas. Pamokos tipas. Pamokos tikslai. Pamokos uždaviniai. Mokymo metodai. Mokymo priemonės. Pagrindinės sąvokos. Tarpdalykiniai ryšiai. Vertinimo sistema. Išplėstinis pamokos planas. Įžanginė pamokos dalis (parengimas). Pamokos temos paskelbimas (suvokimas). Naujos temos nagrinėjimas (supratimas). Probleminių klausimų mokiniams uždavimas. Prezidentinio, parlamentinio ir pusiau prezidentinio valdymo bruožai. Prezidentinio, parlamentinio ir pusiau prezidentinio valdymo palyginimas (įtvirtinimas). Apibendrinimas, rezultatų taikymas, pamokos užbaigimas.

Ištrauka

PAMOKOS TEMA: Valstybės valdymo formos-prezidentinis ir parlamentinis valdymas.

PAMOKOS SITUACIJA: Ši tema yra antroji nagrinėjant skyrių "Valstybės valdymo formos". Pirmoji šio skyriaus tema "Valstybės valdymo formos-absoliuti ir konstitucinė monarchija".

MOTYVACIJA: Mokytoja tęsia valstybės valdymo formų temą- mokiniai supažindinami su respublikinio valdymo modeliu, kuriam priskiriama ir Lietuva, todėl ši tema yra svarbi, nes po šios pamokos mokiniai galės apibūdinti Lietuvos respublikos esminius valdymo ypatumus, bei gabės palyginti Lietuvos ir kitų pasaulio valstybių valdymo formas.

PAGRINDINIS DIDAKTINIS TIKSLAS: Suformuot ir įtvirtint žinias apie prezidentinio ir parlamentinio pobūdžio respublikas.

PAMOKOS TIPAS: Naujos medžiagos pateikimo ir įtvirtinimo.

PAMOKOS TIKSLAI:
Mokomieji:
• Po pamokos mokiniai turėtų žinoti, kas yra respublika, kokios jos rūšys.
• Po pamokos mokiniai turėtų mokėti pagrindines sąvokas,susijusiąs prezidentinio ir parlamentinio valdymo tema.
• Po pamokos mokiniai turėtų mokėti pateikti prezidentinės, parlamentinės ir pusiau prezidentinės respublikos pavyzdžius.
Lavinamieji:
• Po pamokos mokiniai turėtų gebėti apibūdinti respublikinio valdymo bruožus.
• Po pamokos mokiniai turėtų gebėti trumpai palyginti prezidentinį, pusiau prezidentinį ir parlamentinį valdymo modelį.
Auklėjamieji:
• Po pamokos mokiniai turėtų įvertint Lietuvos valstybės valdymo formos (parlamentinė respublika) pranašumus ir trūkumus, lyginant su prezidentinio valdymo pavyzdžiais (JAV,Rusija). ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-03-28
DalykasPedagogikos praktikos ataskaita
KategorijaPedagogika
TipasPraktikos ataskaitos
Apimtis6 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis38.95 KB
AutoriusSandra
Viso autoriaus darbų9 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasV. Grincevičienė
Švietimo institucijaLietuvos Edukologijos universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Detalus pamokos planas Valstybes valdymo formos [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Praktikos ataskaitos
  • 6 puslapiai 
  • Lietuvos Edukologijos universitetas / 4 Klasė/kursas
  • V. Grincevičienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą