Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Šeštos klasės moksleivių fizinio pajėgumo vertinimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Šeštos klasės moksleivių fizinio pajėgumo vertinimas

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839
Aprašymas

Įvadas. Moksleivių fizinės ypatybės ir jų lavinimas mokykloje. Fizinio pajėgumo samprata. Fizinės ypatybės ir jų lavinimas mokykliniame amžiuje. Greitumas ir vikrumas ir šių fizinių ypatybių lavinimas. Koordinacija ir pusiausvyra ir šių fizinių ypatybių lavinimas. Jėga ir jos lavinimas. Ištvermė ir jos lavinimas. Lankstumas ir jo lavinimas. Tyrimo organizavimas ir metodai. Tyrimo organizavimas. Tyrimo metodai. Literatūros šaltinių analizė. Testavimas. Statistinė analizė. Šeštos klasės berniukų fizinio pajėgumo rezultatai ir jų aptarimas. Išvados.

Ištrauka

Kūno kultūra – svarbi asmens ir visuomenės bendrosios kultūros dalis, glaudžiai susijusi su sveikatos stiprinimu ir sportu. Ji padeda siekti asmens fizinės, psichinės ir dvasinės darnos, stiprina įvairaus amžiaus žmonių sveikatą. Ji atveria galimybę patirti išlavinto, stipraus ir sveiko organizmo, kūno ir judesių grožio keliamą džiaugsmą, kuria prielaidas asmens saviraiškai ir savirealizacijai.
Apimdama įvairias asmens fizinio aktyvumo raiškos formas, kūno kultūra sudaro sąlygas žmogui labiau pažinti save, ugdytis fizinę ir dvasinę ištvermę, siekti fizinės ir dvasinės sveikatos. Mokykla, skleisdama sveikos gyvensenos pagrindus, turėtų juos įtvirtinti ir šeimoje, ir visuomenėje.
Fizinis pajėgumas – svarbi sudedamoji sveikatos ir fizinio lavinimo dalis. Mokykliniame amžiuje fizinis pajėgumas yra svarbi geros sveikatos sąlyga.
Per kūno kultūros pamokas įgyvendinami sveikatos stiprinimo, moky¬mo, lavinimo bei auklėjimo uždaviniai. Lavinant fizines ypatybes, šie uždaviniai sprendžiami kompleksiškai. Harmoningai lavinamos fizinės ypatybės didina vaiko judėjimo galias, tobulina koordinacijos mechanizmus, sudaro palankias sąlygas išmokti vis daugiau naujų judesių.
Temos aktualumas: Fizinis pajėgumas yra fizinio aktyvumo rezultatas, todėl tai ganėtinai plačiu aspektu nagrinėtina tema, kurią analizuoja daugybė autorių: V. Volbekienė, V. Ivaškienė, P. Karoblis bei kiti, pateikdami jos svarbą bei reikšmę. Fizinis pajėgumas - tai žmogaus galėjimas kuo veiksmingiau dirbti tam tikrą fizinį darbą. Jis yra sveikatos ir fizinio parengtumo gerinimo prielaida, priklausanti nuo aplinkos, gyvensenos ir įgimtųjų ypatybių.
Dažniausiai fizinis pajėgumas yra priskiriamas sportinei veiklai, kurios tikslas kuo maksimaliau išlavinti svarbius fizinio pajėgumo komponentus konkrečiai sporto šakai, tačiau fizinis pajėgumas taip pat svarbi sudedamoji sveikatos komponentė, padedanti atlikti kasdieninius buitinius darbus, išlaikanti aktyvų gyvenimo būdą.
Vertindami mokinių fizinius gebėjimus, mes didiname jų domėjimąsi kūno kultūra, skatiname geriau atlikti fizinius pratimus, taisyti klaidas, siekti geresnių rezultatų. Be objektyvaus vertinimo, neįmanomas asmenybės tobulėjimas. Fizinio pajėgumo suvokimas ir ugdymas yra tik dalis fizinio lavinimo. Fiziniu pajėgumu turėtų rūpintis ir būti atsakingi už jį ne tik kūno kultūros mokytojai, tai turėtų būti bendras vaikų, tėvų, mokyklos, o iš tikrųjų - visos visuomenės rūpestis .
Kasdieniniame vaikų gyvenime vis mažėja jų fizinis aktyvumas, o su juo mažėja ir vaikų fizinės galimybės. Tai įtakoja jų gyvenseną, sveikatą, psichines savybes, turi įtakos kasdieniniam aktyvumui bei darbingumui. Todėl labai svarbu rūpintis vaikų fiziniu ugdymu, skatinti vaikus būti aktyvesniais ir sudaryti visas galimybes jiems fiziškai tobulėti.
Darbo objektas: šeštos klasės berniukų fizinis pajėgumas.
Darbo tikslas: įvertinti ir palyginti dviejų bendrojo lavinimo mokyklų šeštų klasių berniukų fizinį pajėgumą.
Darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti mokslinę ir metodinę literatūrą nagrinėjama tema.
2. Ištirti dviejų bendrojo lavinimo mokyklų šeštų klasių berniukų fizinį pajėgumą.
3. Palyginti ir aprašyti šeštų klasių berniukų fizinio pajėgumo rezultatus.
Tyrimo metodai:
Mokslinės ir metodinės literatūros analizė, testavimas, statistinė analizė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-04-29
DalykasPedagogikos diplominis darbas
KategorijaPedagogika
TipasDiplominiai darbai
Apimtis35 puslapiai 
Literatūros šaltiniai25 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis283.31 KB
AutoriusRima
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
FakultetasPedagogikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Sestos klases moksleiviu fizinio pajegumo vertinimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą