Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Pažintinės praktikos ataskaita: lopšelis-darželis "Rasa"

Pažintinės praktikos ataskaita: lopšelis-darželis "Rasa"

  
 
 
123456789
Aprašymas

Įvadas. Pažintinę praktiką atlikau Vilniaus lopšelis-darželis "Rasa", neformaliojo ugdymo savivaldybės institucijoje, 3-4 metų vaikų grupėje. Filosofija. Misija. Prioritetai. Darželio savitumas. Analitinė dalis. Profesinė kompetencija – Gebėti įvertinti ugdytinio poreikius. Profesinė kompetencija – Sudaryti socialinės pedagogines pagalbos ugdytinių metodus. Profesinė kompetencija – Gebėti organizuoti ugdytinių veiklą, padedančią tobulinti socialinį funkcionavimą. Profesinė kompetencija – Gebėti organizuoti ugdytinių veiklą, padedančią tobulinti socialinį funkcionavimą. Profesinė kompetencija – Gebėti organizuoti ugdytinių veiklą grupėje. Profesinė kompetencija – Gebėti analizuoti ir vertinti grupėje vykstančius pokyčius. Profesinė kompetencija – Organizuoti visuomenės švietimą, siekiant išvengti neigiamų socialinių, pedagoginių reiškinių. Išvados.

Ištrauka

Nuo rugsėjo 28d. iki spalio 28d. atlikau pedagogine pažintinę praktiką. Pažintinę praktiką atlikau Vilniaus lopšelis-darželis "Rasa", neformaliojo ugdymo savivaldybės institucijoje, 3-4 metų vaikų grupėje. Vilniaus lopšelis-darželis "Rasa", priskiriama ikimokyklinio ugdymo mokyklų tipui, bendrosios paskirties įstaiga. Ji buvo įkurta 1958 metais. Nuo 1996m. ji pavadinta lopšelis – darželis "Rasa". Šiuo metu lopšelyje- darželyje ugdomi vaikai nuo 3 iki 7 metų. Darželio veiklos rūšis ikimokyklinis ugdymas (su priešmokyklinių ugdymo grupėmis). Lopšelį- darželį "Rasa", lanko 165 ankstyvojo, ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikai. Įstaigoje veikia 12 grupių (iš jų: 2- ankstyvojo amžiaus, 8 – ikimokyklinio, ir 2- prie6mokyklinio amžiaus). Įstaigoje dirba 20 pedagogų, iš jų 15-vyresniosios auklėtojos, 1- aukletoja, 3- studijuoja, ir 1- su viduriniu išsilavinimu. 29 asmenys pagalbinio ir kito personalo.

Filosofija

Augančioji karta – visų mūsų ateitis. Jos misija – kad visos būsimos kartos perimtų mūsų tautinį mentalitetą, siektų žmogaus tobulybės. Ikimokyklinė įstaiga orientuota į vaiko bendrųjų prigimtinių vertybių puoselėjimą: fizinį ir dvasinį tobulėjimą; visuomeninio grožio supratimo ugdymą; bendražmogiškų vertybių supratimą ir brandinimą.
Tai bendras tėvų ir pedagogų tikslas. Ugdymo pabrėžti kiekvieno vaiko individualybę, savitumą. Padėti kiekvienam vaikui atskleisti jo prigimtinius gebėjimus.

Misija

Ikimokyklinė įstaiga – pirmoji vaiko pakopa mūsų švietimo sistemoje. Teikia ikimokyklinį, priešmokyklinį vaikų ugdymą, garantuoja psichologinį saugumą, siekia vaikų ugdymosi kokybės. Jos misija – kad visos būsimos kartos perimtų mūsų tautinį mentalitetą, etninį unikalumą, tautines
tradicijas, atsakingumą už mus supančią aplinką ir jos išsaugojimą. ...

Rašto darbo duomenys
DalykasPedagogikos praktikos ataskaita
KategorijaPedagogika
TipasPraktikos ataskaitos
Apimtis8 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis19.16 KB
AutoriusEgle
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2009 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasAušra Simoniukštytė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasPedagogikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word praktikos ataskaita lopselyje darzelyje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+3
-4
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą