Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Pažintinės praktikos ataskaita: lopšelis-darželis "Rasa"
   
   
   
-1
naudingas +3 / nenaudingas -4

Pažintinės praktikos ataskaita: lopšelis-darželis "Rasa"

  
 
 
123456789
Aprašymas

Įvadas. Pažintinę praktiką atlikau Vilniaus lopšelis-darželis "Rasa", neformaliojo ugdymo savivaldybės institucijoje, 3-4 metų vaikų grupėje. Filosofija. Misija. Prioritetai. Darželio savitumas. Analitinė dalis. Profesinė kompetencija – Gebėti įvertinti ugdytinio poreikius. Profesinė kompetencija – Sudaryti socialinės pedagogines pagalbos ugdytinių metodus. Profesinė kompetencija – Gebėti organizuoti ugdytinių veiklą, padedančią tobulinti socialinį funkcionavimą. Profesinė kompetencija – Gebėti organizuoti ugdytinių veiklą, padedančią tobulinti socialinį funkcionavimą. Profesinė kompetencija – Gebėti organizuoti ugdytinių veiklą grupėje. Profesinė kompetencija – Gebėti analizuoti ir vertinti grupėje vykstančius pokyčius. Profesinė kompetencija – Organizuoti visuomenės švietimą, siekiant išvengti neigiamų socialinių, pedagoginių reiškinių. Išvados.

Ištrauka

Nuo rugsėjo 28d. iki spalio 28d. atlikau pedagogine pažintinę praktiką. Pažintinę praktiką atlikau Vilniaus lopšelis-darželis "Rasa", neformaliojo ugdymo savivaldybės institucijoje, 3-4 metų vaikų grupėje. Vilniaus lopšelis-darželis "Rasa", priskiriama ikimokyklinio ugdymo mokyklų tipui, bendrosios paskirties įstaiga. Ji buvo įkurta 1958 metais. Nuo 1996m. ji pavadinta lopšelis – darželis "Rasa". Šiuo metu lopšelyje- darželyje ugdomi vaikai nuo 3 iki 7 metų. Darželio veiklos rūšis ikimokyklinis ugdymas (su priešmokyklinių ugdymo grupėmis). Lopšelį- darželį "Rasa", lanko 165 ankstyvojo, ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikai. Įstaigoje veikia 12 grupių (iš jų: 2- ankstyvojo amžiaus, 8 – ikimokyklinio, ir 2- prie6mokyklinio amžiaus). Įstaigoje dirba 20 pedagogų, iš jų 15-vyresniosios auklėtojos, 1- aukletoja, 3- studijuoja, ir 1- su viduriniu išsilavinimu. 29 asmenys pagalbinio ir kito personalo.

Filosofija

Augančioji karta – visų mūsų ateitis. Jos misija – kad visos būsimos kartos perimtų mūsų tautinį mentalitetą, siektų žmogaus tobulybės. Ikimokyklinė įstaiga orientuota į vaiko bendrųjų prigimtinių vertybių puoselėjimą: fizinį ir dvasinį tobulėjimą; visuomeninio grožio supratimo ugdymą; bendražmogiškų vertybių supratimą ir brandinimą.
Tai bendras tėvų ir pedagogų tikslas. Ugdymo pabrėžti kiekvieno vaiko individualybę, savitumą. Padėti kiekvienam vaikui atskleisti jo prigimtinius gebėjimus.

Misija

Ikimokyklinė įstaiga – pirmoji vaiko pakopa mūsų švietimo sistemoje. Teikia ikimokyklinį, priešmokyklinį vaikų ugdymą, garantuoja psichologinį saugumą, siekia vaikų ugdymosi kokybės. Jos misija – kad visos būsimos kartos perimtų mūsų tautinį mentalitetą, etninį unikalumą, tautines
tradicijas, atsakingumą už mus supančią aplinką ir jos išsaugojimą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-11-23
DalykasPedagogikos praktikos ataskaita
KategorijaPedagogika
TipasPraktikos ataskaitos
Apimtis8 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis19.16 KB
AutoriusEgle
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2009 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasAušra Simoniukštytė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasPedagogikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word praktikos ataskaita lopselyje darzelyje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+3
-4
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą