Šperos.lt > Pedagogika > Pedagogika (38)

Pedagogika (38)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Mokymo(-si) metodai. Jų pasirinkimo kriterijai ir konkrečių metodų taikymas ugdymo procese. Mokymo metodai. Informaciniai metodai. Pokalbio metodui keliami specifiški reikalavimai. Praktiniai-operaciniai metodai. Aukštesnį. Probleminiai, euristiniai, tiriamieji metodai. Euristiniai mokymo metodai. Mokymosi metodai. Skirtinos šios mokymosi metodų grupės. Tradiciniai mokymo metodai. Pasakojimas. Pokalbis. Demonstavimas. Netradiciniai mokymo metodai. Diskusija. Minčių ežys. Grupinis mokymo metodas. Užmokyklinių užduočių metodas. Mokymo(-si) rezultatų tikrinimas ir vertinimas. Principai, funkcijos, metodai. Vertinimo problemos. Asmeninio požiūrio į vertinimą pagrindimas. Žinių pagrindinės tikrinimo ir vertinimo funkcijos. Žinių tikrinimo ir vertinimo principai. Tikrinimo rūšys. Žinių tikrinimo metodai. Žodiniai tikrinimo metodai. Tikrinimo raštu metodai. Praktiniai metodai žinių tikrinimo. Įskaitos ir egzaminai: galutinė kontrolė. Subjektyvių veiksnių grupės galinčios įtakoti žinių vertinimui. Vertinimo problemos.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Konspektai
Kategorija:
Apimtis:

9 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Lietuvos Edukologijos universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 21.62 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą