Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Baigiamoji pedagoginė praktika: lopšelis-darželis "Pasakaitė"
   
   
   
-9
naudingas +3 / nenaudingas -12

Baigiamoji pedagoginė praktika: lopšelis-darželis "Pasakaitė"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Įvadas. Kodelčiukų grupė. Veiklos sritis – globodamas ir ugdydamas vaiką. Profesinė kompetencija 1. Žinoti esminius vaiko poreikius, jų tenkinimo ir poveikio būdus bei galimybes, gebėti taikyti šias žinias ugdymo procese. Išmanyti vaikų raidos sutrikimo, kompensacijos, korekcijos, reabilitacijos metodus bei gebėti juos taikyti ugdymo procese. Profesinė kompetencija 3. Išmanyti vaiko raidos ypatumus ir specifinius poreikius, gebėti šias žinias taikyti ugdymo procese. Žinoti ikimokyklinio amžiaus vaiko pažintinės, socialinės, emocinės, fizinės raidos prielaidas, dėsningumus bei raišką. Profesinė kompetencija 4. Gebėti puoselėti vidines vaiko galias, lemiančias normalią jo asmenybės raidą. Išmanyti ugdymo proceso specifiką, jo paskirtį, prasmę, galimą poveikį ir rezultatus. Profesinė kompetencija 5. Kurti vaiko prigimtį, atitinkančią ir fizines bei dvasines jo galias stimuliuojančią aplinką. Žinoti ir gebėti taikyti stimuliuojančios, funkcionalios, estetiškos vaikų ugdymo aplinkos kūrimo bendruosius principus ir jos kūrimo variantus skirtingose ugdymo sistemose. Veiklos sritis – bendraudamas ir bendradarbiaudamas su tėvais, globėjais, kitais pedagogais ir įvairiomis institucijomis. Gebėti planuoti, vykdyti ir analizuoti profesinius taikomuosius tyrimus. Gebėti pažinti ugdytinio šeimą, jos gyvenimo būdą, tradicijas ir atsižvelgti į vaiko ugdymo šeimoje specifiką, vaiko įgytą patyrimą, įpročius, nuostatas. Žinoti pagrindinius paramos šeimai būdus ir paramą teikiančias institucijas. Veiklos sritis – sąveikaudamas su ugdytiniais ir ugdytojais. Profesinė kompetencija 13. Gebėti dirbti komandoje. Sugebėti kartu su kitais suinteresuotais ugdytojais svarstyti įvairias profesinės srities problemas. Veiklos sritis – tobulindamas profesinę kompetenciją. Profesinė kompetencija 15. Gebėti tobulėti ir keistis kūrybiškai reaguojant į šiuolaikinio pasaulio pokyčius ir siekiant būti aktyviu pokyčių dalyviu. Domėtis švietimo naujovėmis bei kūrybiškai jas taikyti pedagoginiame darbe. Išvados. Priedai (Pirštukų dainelė, Stebėjimo protokolas).

Ištrauka

Baigiamąją pedagoginę praktiką atlikau Vilniaus lopšelyje – darželyje "Pasakaitė", kodėlčiukų grupėje.
280 vietų vaikų lopšelis-darželis pradėtas statyti 1983 metais pagal projektuotojo A. Bražinsko projektą Justiniškių mikrorajone, Taikos gatvėje. Dar nebaigus statyti darželio, 1984 balandžio 23 dieną Vilniaus miesto švietimo skyriaus vedėjas J. Saladžius paskyrė Janina Danienę darželio direktore.
Vaikams duris darželis atvėrė 1984 metais rugsėjo pirmąją. Darželyje pradėjo veikti šešios grupės, tačiau šiuo metu jų yra dvylika. Darželis dirbo nuo 7 iki 19 valandų, dabar darbo laikas truputį pasikeitė – nuo 6.30 iki 18.30.
113-ajam Vaikų lopšeliui-darželiui "Pasakaitės" vardas buvo suteiktas 2000 metų gegužės 22 dieną.
Lopšelis – darželis "Pasakaitė" įstaigos veiklos prioritetai:
• Saugaus eismo įgūdžių ugdymas visuose amžiaus tarpsniuose.
• Vaikų pareigos ir kultūra sąveikoje su suaugusiais bei bendraamžiais.
• Strateginis planavimas.
• Teorijos ir praktikos refleksija, dirbant pagal naujas ikimokyklinio ugdymo programas.
• Vaidybinė vaikų veikla.
Vizija:
• Kurti modernią įstaigą, kurios vaiko ugdymo kokybė sąlygojama trišalės (vaiko, tėvų, pedagogų) partnerystės.
Misija:
• Visapusiškas vaiko ugdymas (globa, auklėjimas, lavinimas) apima visų vaiko galių "augimą" pasirengimą gyvenimui.
Viduje. Grupėse yra viskas, ko reikia vaikams, mano manymu, priemonių net gi per daug (žaislai, dėlionės, kaladės, knygos, žaidimai, visos priemonės darbeliams padaryti – popierius, grūdai, lapai, kaštonai, akmenys, plastilinas ir t.t.). Vaikai gali visada pasinaudoti, kuo tik nori. Niekas neuždraus paimti plastilino, popieriaus ar knygų.
Darželyje įrengta kavinė, aktų ir sporto salės, lėlių teatro kambarys, sporto ir pramogų kambarys, linksmieji labirintai. Darželio pasididžiavimas – Žiemos sodas, kuriame krenta kriokliukas per akmeninę sieną į mažą baseiną, auga egzotiškos gėlės, palmės ir gyvena šaunūs gyvūnėliai: auksinės žuvelės, šinšila, keturios banguotosios papūgėlės ir trys nimfos papūgėlės . Taip pat darželis turi muziejus: seklyčią ir "Močiutės kambarį".Drąsiai galima sakyti, kad šis mini muziejus yra geriausias, ir nuo tikro muziejaus skiriasi tik tuo, kad vaikams čia galima ne tik atidžiai apžiūrėti, bet ir paliesti viską, ką jie mato.
Lauke. Darželio kiemas išpuoštas įvairiomis pasakų herojų skulptūromis, o laisvame dar-želio žemės sklypelyje iškilo senoviška kaimo sodyba. Kiekvienos grupės aikštelėje įrengtos kokybiškos medinės žaidimo priemonės, pastatytos gražios medinės pavėsinės-nameliai. Jos ne tik saugo vaikus nuo kaitrių saulės spindulių, bet ir yra tinkamos įvairiems vaikų žaidimams.
"Pasakaitės" aplinka iš tiesų pasakiška. Ten nieko netrūksta ir visi laimingi. Kiekviename kampelyje neįmanoma neįžvelgti grožio, švelnumo, pastangų. Svarbiausia, kad darželyje jaučiasi laimingi ir saugūs vaikai.
Lopšelio – darželio personalas: Sekretorė, 15 auklėtojų, 8 auklėtojų padėjėjos, 2 pedagogės, 2 meninio ugdymo pedagogės, socialinė pedagogė, logopedė, seselė, 2 kavinės darbuotojos, 3 virėjos, sandėlininkė, siuvėja, skalbėja, elektrikas, stalius, santechnikas, 3 sargai, holų tvarkytoja, 2 kiemsargiai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-11-22
DalykasPedagogikos praktikos ataskaita
KategorijaPedagogika
TipasPraktikos ataskaitos
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis32.5 KB
AutoriusKerin
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2010 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasIndrisiūnaitė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasPedagogikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Baigiamoji pedagogine praktika lopselyje - darzelyje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+3
-12
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą