Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Didaktika (8)
   
   
   
1
naudingas +2 / nenaudingas -1

Didaktika (8)

  
 
 
12
Aprašymas

Ekonomikos ir verslumo ugdymo didaktikos objektas, funkcijos ir principai. Ekonominio raštingumo ir verslumo samprata bei ugdymo mokykloje strategija. Ekonomikos ir verslumo mokymo (-si ) turinys, pagrindiniai elementai, procesas, kaitos tendencijos. Ekonominio švietimo, verslumo ugdymo, ekonomikos ir verslo mokytojų kvalifikacijos kėlimo galimybės bei su tuo susijusios organizacijos. Ekonomikos ir verslumo ugdymo mokytojui keliami reikalavimai: profesiniai gebėjimai, asmenybės bruožai, vidinė kultūra. Ekonomikos ir verslumo mokymosi būdai: klasifikacija, pagrindiniai bruožai, privalumai, trūkumai. (trūkumai ir privalumai tinka iš 7 kl.). Pagrindiniai ekonomikos mokymo metodai : tiesioginis dėstymas, modeliavimas, darbas grupėse, tyrimas. Praktinio verslumo įgūdžių vertinimo būdai ir metodai. Mokinio mokymosi motyvacija ir pozityvios jos skatinimo formos. Mokinių mokymosi stiliai ir ugdomojo proceso organizavimo ypatumai. Projektų metodas mokant ekonomikos ir ugdant verslumo gebėjimus: ištakos, esmė, etapai. Diskusija kaip mokymo metodas: kada taikomos, kaip suplanuoti, kaip vadovauti. Interaktyvus visos klasės mokymas: eiga, privalumai, trūkumai. Ekonominio raštingumo mokymo ir verslumo ugdymo priemonės, jų klasifikavimas ir taikymas. Ekonomikos ir verslumo ugdymo diferencijavimo ir individualizavimo pagrindimas. Ekonomikos ir verslumo ugdymo integravimo su kitais mokomaisiais dalykai galimybės, nauda ir problemos. Ekonomikos mokymosi ir verslumo ugdymo aplinka ir jos formavimas. Palankios ekonomikos ir verslumo mokymui atmosferos klasėje kūrimas, gero mokymo(-si) ypatumai. Vertinimas ir įsivertinimas, vertinimo tikslai bei vertinimo sunkumai; įsivertinimo pranašumai. Ekonominio raštingumo ir verslumo vertinimo būdai, jų taikymo specifika, diferencijavimo nauda. Ekonomikos žinių ir verslumo gebėjimų tikrinimo testo sudarymo principai, taikymo sritys.

Ištrauka

Didaktikos objektas – ne tik mokymas, bet ir mokymasis, kuris suprantamas kaip dinamiškas individualus procesas.
Ek. didaktikos dalykas - ekonominio išsilavinimo, mąstymo ir auklėjimo priemonė, užtikrinanti ekonominių žinių įsisavinimą.
Funkcijos: a) teoretikė: realiu ekonominių procesų studijavimas; faktų dėsningų ryšių nustatymas tarp įvairių ekonominio proceso mokymo pusių b) taikomoji: ekonominio mokymo turinio problemų atrinkimas; mokymo principų nustatymas;
Didaktiniai principai – tai bendriausi mokymo(si) procesą reguliuojantys reikalavimai.
Moksliškumo - reikalauja, kad mokymo(si) turinys būtų susietas su moksliniais faktais, teorijomis, dėsniais, kad jis atspindėtų šiuolaikinio mokslo situaciją, kad mokiniai gautų arba patys rastų tikrus, praktiškai patikrinamus duomenis.
Žinių sistematiškumo - reikalauja logiško išdėstymo ne tik mokomosios medžiagos, bet ir mokymo(si) proceso.
Mokymosi prieinamumo - glaudžiai siejamas su mokinių sudominimu, motyvacija, jų interesais.
Sąmoningo ir aktyvaus mokymosi - susijęs su stipria vidine motyvacija ir su mokinio valios ypatybėmis.
Žinių tvirtumo realizavimo - reikalauja, kad žinios įsitvirtintų mokinių atmintyje, taptų gero elgesio pagrindu.
Mokymosi priemonių naudojimo(si) - reikalauja, kad mokymosi procese būtų pasitelkiami įvairūs pojūčiai : regos, klausos ir pan.
Refleksyvaus mokymosi - skatina savęs pažinimą, savo žinių struktūros formavimą. Refleksija – nuosekli idėjų jungtis, kur kiekviena idėja, sąlygota ankstesnės ir yra jos pagrįsta, lemia naujai atsirandančią, kaip savo rezultatą.
Kūrybiškumo ugdymo - pripažįsta įgimtą žmogaus saviraiškos poreikį.
Ugdomojo mokymo(si) - visi principai nukreipti į šio principo įgyvendinimą, jo realizavimas neatsiejamas nuo vertybių bei mokymosi kompetencijos ugdymo ir plėtojimo. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2012-02-03
DalykasPedagogikos špera
KategorijaPedagogika
TipasŠperos
Apimtis12 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis31.64 KB
AutoriusRasa
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2011 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasD. Bareikienė
Švietimo institucijaLietuvos Edukologijos universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Didaktika (8) [speros.lt].doc
 

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Šperos
  • 12 puslapių 
  • Lietuvos Edukologijos universitetas / 3 Klasė/kursas
  • D. Bareikienė
  • 2011 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+2
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą