Ekonomikos ir verslumo ugdymo didaktikos objektas, funkcijos ir principai. Ekonominio raštingumo ir verslumo samprata bei ugdymo mokykloje strategija. Ekonomikos ir verslumo mokymo (-si ) turinys, pagrindiniai elementai, procesas, kaitos tendencijos. Ekonominio švietimo, verslumo ugdymo, ekonomikos ir verslo mokytojų kvalifikacijos kėlimo galimybės bei su tuo susijusios organizacijos. Ekonomikos ir verslumo ugdymo mokytojui keliami reikalavimai: profesiniai gebėjimai, asmenybės bruožai, vidinė kultūra. Ekonomikos ir verslumo mokymosi būdai: klasifikacija, pagrindiniai bruožai, privalumai, trūkumai. (trūkumai ir privalumai tinka iš 7 kl.). Pagrindiniai ekonomikos mokymo metodai : tiesioginis dėstymas, modeliavimas, darbas grupėse, tyrimas. Praktinio verslumo įgūdžių vertinimo būdai ir metodai. Mokinio mokymosi motyvacija ir pozityvios jos skatinimo formos. Mokinių mokymosi stiliai ir ugdomojo proceso organizavimo ypatumai. Projektų metodas mokant ekonomikos ir ugdant verslumo gebėjimus: ištakos, esmė, etapai. Diskusija kaip mokymo metodas: kada taikomos, kaip suplanuoti, kaip vadovauti. Interaktyvus visos klasės mokymas: eiga, privalumai, trūkumai. Ekonominio raštingumo mokymo ir verslumo ugdymo priemonės, jų klasifikavimas ir taikymas. Ekonomikos ir verslumo ugdymo diferencijavimo ir individualizavimo pagrindimas. Ekonomikos ir verslumo ugdymo integravimo su kitais mokomaisiais dalykai galimybės, nauda ir problemos. Ekonomikos mokymosi ir verslumo ugdymo aplinka ir jos formavimas. Palankios ekonomikos ir verslumo mokymui atmosferos klasėje kūrimas, gero mokymo(-si) ypatumai. Vertinimas ir įsivertinimas, vertinimo tikslai bei vertinimo sunkumai; įsivertinimo pranašumai. Ekonominio raštingumo ir verslumo vertinimo būdai, jų taikymo specifika, diferencijavimo nauda. Ekonomikos žinių ir verslumo gebėjimų tikrinimo testo sudarymo principai, taikymo sritys.