Įvadas. Tikslai ir uždaviniai. Vaikų choreografinės veiklos pradmenys. Judesio prigimtis. Judesio kokybės problema. Šokio pamokos struktūra. Choreografinių elementų sistema pradinėse klasėse. Šokio žingsniai vaikų repertuare. Susikabinimai vaikų repertuare. Šokių figūros vaikų repertuare. Šokių repertuaro vaikams prasmė. Vaikų šokių tematika. Vaikų santykių choreografinėmis priemonėmis raiška. Muzikos parinkimo kriterijai. Choreografijos pamokos visybiškas pobūdis. Pagrindiniai reikalavimai choreografijos pamokoms. Choreografijos vaidmuo ugdant vaiko asmenybę. Amžiaus ypatumų reikšmė mokant choreografijos. Dėmesio vaidmuo šokio pamokoje. Vaiko sveikata ir choreografijos pamokos. Konfliktai ir jų sprendimai. Choreografijos ir "aš ir pasaulis" integravimas. Metodinės literatūros apžvalga. Išvados.