Įvadas. Priešmokyklinio amžiaus vaikų kompiuterinės veiklos ir žaidimų sąsajos. Ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymo procesas ir kompiuterių panaudojimo galimybės. Kompiuterinių žaidimų nauda. Elektroniniai žaidimai: galimi pavojai. Kompiuteriniai žaidimai kaip socialinė sąveika ir programa. Kompiuteriniai žaidimai ir mokomoji veikla. Kalbos mokymasis. Žaidimai kariuomenėje. Žaidimai, kurių bijoma. Galima studijuoti kompiuterinius žaidimus. Kompiuterių įtaka vaiko asmenybės raidai. Kompiuterinių žaidimų ir interneto įtaka smurtui prieš vaikus. Kompiuterinių žaidimų poveikis vaikams. Neigiamą kompiuterinių žaidimų poveikį švelninantys veiksniai. Neigiamą kompiuterinių žaidimų poveikį stiprinantys veiksniai. Rizikos grupės vaikai. Interneto poveikis vaikams. Priklausomybė. Išvados. Priedas (1).