Šperos.lt > Pedagogika > Informacinių technologijų ugdymo ypatumai popamokinėje veikloje

Informacinių technologijų ugdymo ypatumai popamokinėje veikloje

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Informacinių technologijų ugdymo popamokinėje veikloje teorinės prielaidos. Informacinių technologijų samprata ir esmė. Informacinių technologijų ugdymas ir integracijos galimybės. Kompiuterizuoto mokymo organizavimas. Mokomųjų kompiuterinių programų klasifikacija. Informacinių technologijų integravimas su kitais mokomaisiais dalykais. Papildomojo ugdymo samprata ir esmė. Pradinių klasių mokinių informacinių technologijų ugdymo popamokinėje veikloje tyrimo realijos. Tyrimo metodika ir eiga. Tyrimo rezultatai ir jų interpretacija. Pedagogų požiūrių analizė ir jų interpretacija. Mokinių nuomonių analizė. Išvados. Summary.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Diplominiai darbai
Kategorija:
Apimtis:

54 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Klaipėdos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 136.19 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą