The collaboration between school and family in an informal education (summary). Įvadas. Pedagogai ir psichologai apie mokyklos ir šeimos bendradarbiavimą neformaliajame ugdyme. Mokyklos ir šeimos bendradarbiavimas neformaliajame ugdyme. Mokyklos ir šeimos samprata ir esmė. Mokyklos ir šeimos bendradarbiavimo neformaliajame ugdyme formos. Klasės vadovo vaidmuo organizuojant mokyklos ir šeimos bendradarbiavimą neformaliajame ugdyme. Neformalusis ugdymas šiandieninėje mokykloje. Neformaliojo ugdymo samprata. Neformaliojo ir papildomojo ugdymo uždaviniai, principai, kryptys. Popamokinė mokinių veikla. Jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų pedagoginė ir psichologinė charakteristika. Šeimos ir mokyklos bendradarbiavimo neformaliajame ugdyme pradinėje mokykloje tyrimas. Tyrimo imtis ir metodika. Tėvų požiūrio į bendradarbiavimą neformaliajame ugdyme tyrimo analizė. Mokytojų požiūrio į mokyklos ir šeimos bendradarbiavimą neformaliajame ugdyme tyrimo analizė. Mokinių požiūrio į popamokinę veiklą bei tėvelių dalyvavimą joje tyrimo analizė. Išvados. Rekomendacijos. Priedai (3).