Šperos.lt > Pedagogika > Pedagogika (31)

Pedagogika (31)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Auklėjimo samprata. Auklėjimo proceso specifika ir struktūra. Auklėjamo proceso psichologiniai pagrindai (internalizacijos procesas). Grįžtamasis ryšys aklėjimo procese. Auklėjimo rezultatai – išsiauklėjimas. Neformalaus vertinimo svarba auklėjime. Vertinamųjų sprendimų metodai ir apžvalga. Auklėjimą įtakojantys veiksniai, jų apžvalga. Bendrieji principai ir jų reikšmingumas auklėjimo procese. Specifinių auklėjimo principų apžvalga. Auklėjimo metodų bendra apžvalga. Rodomieji auklėjimo metodai. Sakytiniai auklėjimo metodai. Veikdinamieji auklėjimo metodai. Stimuliaciniai metodai. Auklėjimo turinio samprata. dorinis ugdymas: tikslas, turinys. Pilietiškumo ugdymo esmė ir samprata. Tautinis ir tarptautinis ugdymas mokykloje. Patriotinis ugdymas. Klasės auklėtojas: vaidmuo ir funkcijos. Šeimos samprata ir jos funkcijos. svarbiausios šeimoje ugdymo kryptys. Saviugda: esmė ir samprata, rūšys. Saviugdos metodai. Vadovavimas saviugdai. Klasės bendruomenės samprata ir santykiai klasėje. Klasės bendruomenės struktūra. Vadovavimas klasės bendruomenei. ugdymo sistema: formalus, neformalus, informalus ugdymas. Idealo reikšmė auklėjime.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Šperos
Kategorija:
Apimtis:

19 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Šiaulių Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 47.32 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą