Įvadas. Mažų vaikų elgesio ypatumai ugdymo institucijos grupėje. Antrų ir trečių metų vaikų elgesio ypatumai. Vaikų konfliktų grupėje problema. Aplinkos poveikis ir vaikų elgesys. 2-3 m. Vaikų elgesys grupėje mokslo metų pradžioje. Tyrimo metodika. 2–3 metų vaikų elgesio grupėje ypatumai. Vaikų konfliktai. Mergaičių ir berniukų elgesys. Savaitės dienos ir vaikų elgesys. Išvados. 2-3 m. Vaikų elgesio priklausomybė nuo grupės aplinkos kaitos. Grupės aplinkos kaitos projektas. Vaikų konfliktai. Mergaičių ir berniukų elgesys. Savaitės dienos ir vaikų elgesys. Išvados. 2–3 m. Vaikų elgesys grupėje mokslo metų pabaigoje. Tyrimo metodika. 2–3 metų vaikų elgesio grupėje ypatumai. Vaikų konfliktai. Mergaičių ir berniukų elgesys. Savaitės dienos ir vaikų elgesys. Išvados. 2–3 m. Vaikų elgesio priklausomybė nuo grupės aplinkos kaitos. Grupės aplinkos kaitos projektas. Vaikų konfliktai. Mergaičių ir berniukų elgesys. Savaitės dienos ir vaikų elgesys. Išvados. Eksperimentinės ir kontrolinės grupių lyginamoji analizė. Išvados. Pedagogų nuomonė apie vaikų elgesio problemas grupėse. Išvados. Išvados ir rekomendacijos. Priedai (2).