Šperos.lt > Pedagogika > Ugdymo sistemos (5)

Ugdymo sistemos (5)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
A. Dystervėgo lavinamoji mokymo esmė. A. Dystervėgo pedagoginės etikos pagrindai. A. Dystervėgo ugdymo principai. Dorovės ugdymas pagal Komenskį. Eksperimentinė kryptis. Europinės švietimo sistemos susidarymas Lietuvoje. Jėzuitų švietimo kryptys. Graikų ugdymo tipai. Institucinio ugdymo pradžia Lietuvoje. Pirmosios mokyklos. Komenskio pedagoginiai filosofiniai, psichologiniai pagrindai. Pestalocio demokratinės idėjos ir jų įtaka ugdymo raidai. Pestalocio elementariojo lavinimo teorijos esmė. K. Ušinskio žmogaus kaip auklėjimo objekto samprata. Kalbų mokymas pagal J.A. Komenskį. Kultūros pedagogikos kryptis. L. Tolstojaus pedagoginės veiklos charakteristika. Lietuvos švietimo reformos XX amžiaus (20 amžiaus) pradžioje. Mažosios Lietuvos mokykla ir pedagoginė mintis XIV - XIX amžiuje (14-19 amžiuje). Naujojo auklėjimo kryptis. Nuolatinio mokymosi esmė, principai. Patristinio ugdymo bruožai. Pedagoginė mintys Renesanso laikotarpiu Lietuvoje. Profilinio mokymo esmė ir modelio taikymo galimybės. Renesanso ugdymo pobūdis. Slaptasis mokymas Lietuvoje XIX amžiaus pabaigoje. Sociologinės pedagogikos kryptis. Švietimo epochos idėjos Lietuvoje. Mokyklų pertvarkymas (EK). Ugdymas senovės Romoje. Ugdymo kilmė. Pirmykščių kultūrų rūšys, ugdymo jose bruožai. Ugdymo srovės Vakarų Europoje ir Lietuvoje. Ugdymo tikslai, principai, organizavimo formos ir metodai J.A. Komenskio "Didžiojoje Didaktikoje". Vakarų Europos švietimo modeliai. Viduramžių ugdymo bendroji charakteristika. Visuotinio mokymo teorija J.A. Komenskio "Didžiojoje Didaktikoje". Ž.Ž. Ruso pedagoginės idėjos. Ženkliausi XZ amžiaus švietėjai Lietuvoje ir jų idėjos. Žmogaus prigimties ir aplinkos poveikio kryptis.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Šperos
Kategorija:
Apimtis:

16 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Lietuvos Edukologijos universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 51.19 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą