Didaktikos dalykas: samprata, turinys, pagrindinės sąvokos. Istorinė didaktikos dalyko apžvalga. Mokymo proceso samprata ir charakteristika. Išorinės ir vidinės mokymo proceso pusės. Mokymo proceso funkcijos. Mokymąsi lemiantys veiksniai ir sunkumai. Mokymosi motyvai ir motyvacijos skatinimo būdai ir priemonės. Bendrosios programos ir išsilavinimo standartai. Mokomojo (N) dalyko programos apžvalga. Vadovėliai: funkcijos ir reikalavimai jiems. Vadovėlio rengimo reikalavimai ir principai. Vadovėlio funkcijos ir požymiai. Universaliosios (integruojančiosios) programos, jų bendra apžvalga. Bendra mokymo formų apžvalga. Pamoka: samprata, bruožai, tipai. Tradiciniai ir šiuolaikiniai reikalavimai pamokai. Pamokos kokybės kriterijai. Žinios. Veikla. Pamokų planavimas. Mokymo metodas: samprata, klasifikavimas. Žodiniai mokymo metodai. Pokalbio metodas: teoriniai pagrindai ir metodika. Vaizdiniai mokymo metodai. Praktiniai mokymo metodai. Mokymo metodų, pagal istoriškai susiformavusias mokymo kryptis (pagal L. Jovaišą), apžvalga. Į kompetencijas orientuoti (netradiciniai/aktyvieji) mokymo metodai: samprata, įvairovė. Mokymo(si) rezultatų kontrolė: tikslas ir funkcijos. Mokymo(si) rezultatų tikrinimas: rūšys, metodai, reikalavimai. Mokymo(si) rezultatų vertinimas: tikslai, nuostatos, principai, rūšys ir būdai.