Tema. Įvadas. Tikslai: Išsiaiškinti kas yra biudžetas, jo esmę ir kaip jis sudaromas. Uždaviniai. Trukmė. Mokymo priemonės. Mokymo (si) metodai. Pamokos eiga. Įvadas. Pateikti pavyzdžių iš gyvenimo, kaip teko rinktis? Mokiniams: Išspręsti uždavinį. Mokiniams: Ką galima padaryti su pinigais jeigu biudžetas yra perteklinis? Kaip manote, kodėl žmonės taupo? Mokiniams: Kokius žinote pavyzdžius iš gyvenimo , kokiu tikslu žmonės taupė pinigus ir ko jie turėjo tuo laikotarpiu atsisakyti? Ką daro žmonės, kurie išleido daugiau pinigų negu turėjo? Kaip manote, kas lemia žmogaus pajamų dydį? Mokiniams: Dabar išspręsime testą su atvirais atsakymais, kad patikrintume ar visi viską suprato. Pamokos pabaiga.