Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Prenatalinis ugdymas
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Prenatalinis ugdymas

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Įvadas. Muzikinio poveikio gyvajai aplinkai jėga. Prenatalinio muzikinio poveikio esmė. Prenatalinio muzikinio ugdymo galimybės. Prenatalinio muzikinio ugdymo poveikis psichofiziniam vystymuisi. Psichinio vystymosi etapai. Kinestetinio (judėjimo) vystymosi etapai. Prenatalinio muzikinio ugdymo rezultatai. Muzikinis sveikatos modeliavimas. Mamos muzikos mokykla. Prenatalinis muzikinis ugdymas – pirmasis vaiko dorinimo etapas. Prenatalinis ugdymas – talentingų vaikų formavimo galimybė. Išskirtinių gabumų vaikai. Išvados.

Ištrauka

Prenetalinis ugdymas labai aktuali tema šiais naujų technologijų laikais. Šią tema būtina nagrinėti dėl daugelio priežaščių. Viena iš jų tai greitas vaiko visokeriopas vystimasis kuris kartu uztikrina gera vaiko sveikata ir ateityje.
Referato tikslas išryškinti pagrindinius prenetalinio ugdymo poveikius kūdikio sveikatai. Parodyti jau gautų prenetalinio ugdymo tyrimo rezultatus ir išsiaiskinti prenetalinio ugdymo pasekmes irkodel svarbu yra taikyti prenetalini ugdymą nėščioms moterims.Supažindinti su pagrindiniais prenatalinio ugdymo mokslininkais ir atskleisti tai ka jie išsiaiškino.

Jau seniai mokslininkai pastebėjo teigiamą klasikinės muzikos poveikį gyvajai gamtai. Pavyzdžiui, paveikti V. A. Mocarto muzikos sparčiau augdavo augalai, vystydavosi gyvūnai, greičiau sveikdavo žmonės. Prieš kelis metus japonų mokslininkas Masaru Emoto atliko eksperimentus su vandens kristalais ir gautus rezultatus išspausdino knygoje ,,Pranešimai iš vandens". Trumpai apie šio eksperimento esmę. Distiliuoto vandens, kuris turi paprastą kristalinę struktūrą, indas buvo pastatytas tarp dviejų muzikos kolonėlių ir paliktas parai laiko. Buvo fotografuojamas vandens kristalizacijos rezultatas prieš muzikinį poveikį ir po jo. Buvo svarbu suprasti, kokią muziką reikia parinkti, norint gauti maksimalų vandens kristalizacijos efektą.
Išaiškėjo, jog vanduo, ,,patyręs" rimtosios, pavyzdžiui, F. Mendelsono ,,Vestuvių maršo", F. Šuberto ,,Ave Marija", A. Vivaldi ,,Metų laikų" intonacijų poveikį kristalizavosi puikiai, o sunkiojo metalo ar roko – nesikristalizavo visai, t. y. tapo panašus į sustingusią košę. Vėliau buvo eksperimentuota ir su sakomų skirtingų žodžių, pavyzdžiui, teigiamų ,,ačiū", ,,siela" ir neigiamų – ,,velnias", ,,tu kvailas", ,,man nuo tavęs darosi bloga" ir pan. poveikiu. Rezultatai buvo analogiški. Tad reikšminga prisiminti, jog suaugusio žmogaus kūną sudaro 70 %, o gemalo – 95% vandens.
Pateikti tyrimų duomenys verčia susimąstyti apie tai, kokį poveikį besivystančiai asmenybei daro garsi ir tranki, dažnai necenzūrinių žodžių pilna repo, roko, sunkiojo metalo muzika. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-06-16
DalykasPedagogikos referatas
KategorijaPedagogika
TipasReferatai
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis25.68 KB
Autoriusmantas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas0
Mokytojas/Dėstytojasdoc. dr. Rasa Jautekytė
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Prenatalinis ugdymas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 10 puslapių 
  • Klaipėdos Universitetas
  • doc. dr. Rasa Jautekytė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą