Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Pasakos pateikimo galimybės grupės veikloje
   
   
   
naudingas +1 / nenaudingas -1

Pasakos pateikimo galimybės grupės veikloje

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Pasakos panaudojimo grupės veikloje literatūros analizė. Pasakos pateikimo galimybės ikimokyklinėje įstaigoje. Žaidimai su pasakomis. Žodinės pasakos kūrimo galimybės. Žaidimai su žinomomis pasakomis. Savo pasakų kūrimas. Kaip dar galima kurti pasakas? Pasakų be galo panaudojimo galimybės. Konstatuojamasis eksperimentas. Tyrimo metodika ir organizavimas. Tiriamieji. Vaikų atsakymai į anketos klausimus. Auklėtojų apklausos duomenys. Ugdomasis eksperimentas. Tyrimo metodika ir organizavimas. Pasakos žemėlapis. Laiško atsakymo rašymas. Pasakojimo kas būtų jeigu kūrimas. Pasakos vaidinimas. Veikėjų iliustracijų gamyba. Knygos gamyba. Išvados.

Ištrauka

Vaikystėje prasideda žingsniai į pasaulį, nuo to kaip suaugusieji žiūri į šį amžiaus tarpsnį dažniausiai priklauso asmenybės formavimasis. Šių dienų visuomenė susiduria su problema- kaip perduoti sukauptą patirtį, kaip atskleisti senolių išmintį, tuo pačiu supažindinant su nerašytomis taisyklėmis: gėrio pergale prieš blogį; sąžiningumo ir teisingumo įsitvirtinimą įveikiant melą ir apgaulę. Būtent šias vertybes atspindi liaudies kūryba: patarlės, priežodžiai, pajuokimai, o visa tarsi susilieja pasakose. Todėl keliame uždavinį supažindinti vaikus su šia kūrybą, ne tik pasakyti, bet ir skatinti pačius mažuosius ieškoti paslėptų tiesų, kurti, fantazuoti.
Į pasakos panaudojimo galimybes žvelgiama naujai, Dž. Rodaris ( 2001), V.Schoroškienė (1998, 2000), N. Bražienė (2002) skatina ieškoti įdomių vaikui veiklos būdų, pasitelkiant kūrybiškumą, nestandartinį mąstymą ir netikėtas idėjas.
Šis darbas skirtas pažvelgti į pasakos vietą ikimokykliniame ugdyme , atskleisti naujausius jų panaudojimo būdus ir darbo formas.

DARBO TIKSLAS- atskleisti pasakos panaudojimo galimybes įvairioje grupės veikloje.


DARBO UŽDAVINIAI:
1. Išanalizuoti literatūrą, atskleidžiančią pasakos svarbą ikimokykliniame amžiuje.
2. Ištirti pasakos panaudojimui sudarytas sąlygas ikimokyklinėje įstaigoje.
3. Išsiaiškinti vaikų domėjimosi pasakomis lygį, palyginti jį su auklėtojų naudojamais pasakos pateikimo būdais.
4. Parengti įvairių darbo su viena pasaka būdų ir įgyvendinti juos kartu su vaikais.



HIPOTEZĖS:
Kūrybiškai taikant pasakos interpretavimo ir pateikimo būdus, plečiamas vaikų akiratis, skatinamas susidomėjimas pasakomis, lavinama kalba, ugdoma vaizduotė.

TYRIMO METODAI:
1. Psichologinės, pedagoginės literatūros analizė, padedanti atskleisti požiūrį į pasaką, bei būdai pasakos panaudojimui grupės veikloje.
2. Auklėtojų anketinė apklausa, atskleidžianti pasakos panaudojimo galimybes grupės veikloje.
3. Pokalbis su vaikais, siekiant nustatyti jų požiūrį į pasakas, atskleisti veiklos su pasakomis būdų įvairovę.
4. Darbas su pasaka "Jaučio trobelė": žodinės kūrybos užduotis "Kas būtų jeigu..."; Laiško atsakymo pasakos veikėjams rašymas; pasakos veikėjų aplikacijų gamyba ir vaidinimas.
5. Tyrimo duomenų analizė.

TYRIMO VIETA- Vilniaus nevalstybinis SOS darželis, Šnekučių grupė.

TIRIAMIEJI : tyrime dalyvavo 18 keturmečių, vienos grupės vaikų ( iš jų penkios mergaitės ir trylika berniukų), bei įstaigos auklėtojos. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-10-04
DalykasPedagogikos kursinis darbas
KategorijaPedagogika
TipasKursiniai darbai
Apimtis25 puslapiai 
Literatūros šaltiniai15
Dydis48.37 KB
AutoriusRimvydas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2003 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/Dėstytojasasist. A. Mozolevskienė
Švietimo institucijaLietuvos Edukologijos universitetas
FakultetasPedagogikos ir psichologijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Pasakos pateikimo galimybes grupes veikloje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 25 puslapiai 
  • Lietuvos Edukologijos universitetas / 4 Klasė/kursas
  • asist. A. Mozolevskienė
  • 2003 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą