Joniškio rajono mokytojai mokosi mokyti vaikus naujoviškai. Mokyklų tobulinimo programa, skirta pagrindinių mokyklų mokymo kokybei gerinti, keičia mūsų rajono mokyklas. Programoje dalyvauja ir Kalnelio pagrindinė mokykla. Mokytojai jau taiko naujus aktyvaus ugdymo, mokymosi per veiklą metodus. Šios mokyklos mokiniai dirba grupėmis, mokosi naudotis šiuolaikiškais informacijos ištekliais, patys atlieka bandymus, suvokia aplinkos dėsnius ir taip lengviau įsisavina žinias. Geriausiai išmokstama, kai mokaisi pats, tad pedagogai pirmiausia patys išbando naujus mokymo būdus, kas apsaugo nuo galimų klaidų ir nusivylimų dirbant su mokiniais. Po kiek laiko pedagogai surengia refleksijos dieną, kurios metu prisimenama tai, kas išmokta, aptariamos problemos, su kuriomis susiduriama praktiškai taikant aktyvius mokymo metodus.
Mokytojai bendradarbiauja, noriai keičiasi informacija ir tampa žymiai atviresni. Mokytojų ir mokinių santykiai tampa šiltesni, o pamokos įdomesnės. Vaikai noriau renkasi į mokyklą.
Klasikinė pamoka buvo ir bus, tačiau nauji metodai skatina motyvaciją mokytis, padeda integruoti specialiųjų poreikių vaikus .
Mokymosi per veiklą metodai keičia mokytojo ir mokinio santykį pamokose: siekiama, kad iš griežto, nuo vaiko nutolusio mokytojo pedagogas pamažu taptų vaiko vyresniuoju draugu, teikiančiu žinių, bendradarbiaujančiu ir padedančiu mokytis. Mokiniams pamokos tampa vis įdomesnės ir naudingesnės, jos praturtinamos naujomis priemonėmis ir individualiomis užduotimis. Vaikai išmoksta taikyti savo žinias, aktyviai įsitraukti į veiklą.
Šioje mokyklų tobulinimo programoje dalyvauju ir aš. Semiuosi žinių ir taikau jas savo tikybos pamokose
Šio darbo tema man aktuali tuo, kad kritinio mąstymo ir aktyvius mokymo metodus naudoju savo vedamose pamokose ir turima patirtimi galiu pasidalinti su kolegomis. ...