Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Žaidimų terapija. Viduriniojo ikimokyklinio (4-5 metų) amžiaus vaikų žaidimai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Žaidimų terapija. Viduriniojo ikimokyklinio (4-5 metų) amžiaus vaikų žaidimai

  
 
 
123456
Aprašymas

Įvadas. Žaidimas. Viduriniojo ikimokyklinio (4-5 metų) amžiaus vaikų žaidimai. Motorikos ugdymas. Smulkiosios motorikos lavinimas.

Ištrauka

Žaidimas – tai:
vaiko gyvenimo esmė;
spontaniška veikla, kurios "nediktuoja" suaugusieji;
tyriausia ir dvasingiausia veikla;
vaiko patirties atsiskleidimo priemonė;
jausmų, poreikių, gabumų ir saviraiškos būdas;
vaiko minčių, fantazijos, laimės atspindys;
juoko, humoro, išradingumo, džiaugsmo, sveikatos šaltinis;
kūrybinis eksperimentas su pačiu savimi ir visu pasauliu;
laisvė ir nerūpestinga vaikystė.


Žaidimas - tai toks procesas, kurio metu gyva būtybė paklūsta įgimtam judėjimo ir mėgdžiojimo instinktui. Mažyliai yra natūraliai žaismingi, mėgsta žaisti ir daro tai, kai tik gali. Tik laisvas žaidimas gali būti savarankiškos vaiko minties mokykla. Žaidimo motyvas – malonumas, pasitenkinimas. Niekas kitas vaikui negali sakyti, ką ir kaip daryti.
Žaidimas turi didelę įtaką vaiko psichiniam ir fiziniam brendimui. Žaidimu mažylis ugdomas kaip asmenybė: formuojasi tos asmenybės psichikos pusės, nuo kurių ateity priklausys vaiko sėkmė moksle, darbe bei santykiai su žmonėmis.
Žaidimas – tai įnašas į pažinimo, kalbos, intelektinį, fizinį ir socialinį – emocinį vaiko ugdymą. Žaidimas skatina vaiko sensorinę, moralinę, socialinę raidą, lavina mąstymą, protą, fantaziją, kūrybiškumą, savarankiškumą, iniciatyvą, pasitikėjimą savo jėgomis, grūdina jausmus ir emocijas, lavina gebėjimus, judesius, pažintinius procesus, turtina vaizduotę, ugdo gabumus žaisti. Žaisdamas vaikas suvokia, jog gali būti bet kurių vykstančių dalykų priežastis ar net gali juos keisti. Vaikas pradeda suprasti, jog visa, ką jis daro, turi priežastį ir pasekmes, be to, jis pradeda priimti atsakomybę už savo elgesį. Žaidimas siūlo daugybę galimybių suderinti įspūdžius su siekiais, patenkinti savo potraukius, polinkius, išreikšti gebėjimus, pasirinkti mėgstamas bei tuo metu reikalingas priemones jo sveikatai, fiziniam lavinimui, psichinėms funkcijoms, asmenybei ugdyti, korekcijai ir reabilitacijai.


Žaidimas – tai raktas į motyvaciją judesio išmokymui. Žaidimas gimsta tada, kai įgyjama pakankamai informacijos apie daiktus ir situaciją. Žaidimų pagalba galima spręsti sudėtingas problemas.
Ketvirtieji – penktieji gyvenimo metai naujas žaidybinės veiklos ugdymo etapas. Šiame amžiuje vyksta žymūs pakitimai vaiko pažintinėje – kognityvinėje veikloje.
Ketvirtųjų metų pabaigoje turtėjant gyvenimo ir žaidybiniai patirčiai kūrybinių žaidimų turinys tampa sudėtingesnis. Vaikai gyliau jaučia žmonių nuotaikas ir santykius, mėgdžioja jų intonaciją. Tampa aktyvesni, smalsesni. Jie sujungia įvairius įvykius, remdamiesi ne tik savo patirtimi, bet įtraukdami į žaidimą literatūrinių kūrinių, pasakų, animacinių filmų epizodus.
Penktaisiais gyvenimo metais žaidimų turinys įvairesnis. Į gerai žinomų žaidimo siužetų ("šeima ", "ligoninė") turinį vaikas įpina naujus įspūdžius, žinias, savarankiškai kelia žaidybines užduotis.Vaikams dar gana sunku ilgesnį laiką išlaikyti dėmesį žaidimui. Žaidybinių interesų kaitą lemia amžiaus psichiniai ypatumai: dėmesio, jausmų, motyvų ir vaiko asmenybinių poreikių nestabilumas bei nepakankamas elgesio kryptingumas. Kūrybiniai žaidimai neilgai trunka todėl, kad vaikai mažai pažįsta aplinkinio pasaulio daiktus ir reiškinius, jiems trūksta stiprių įspūdžių, emocijų, organizacinių mokėjimų, kūrybos ir vaizduotės. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-12-17
DalykasPedagogikos referatas
KategorijaPedagogika
TipasReferatai
Apimtis5 puslapiai 
Literatūros šaltiniai3
Dydis212.48 KB
AutoriusKristina
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaPanevėžio kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Zaidimu terapija. Viduriniojo ikimokyklinio (4 5 metu) amziaus vaiku zaidimai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 5 puslapiai 
  • Panevėžio kolegija / 2 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą