Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Aktyvieji ugdymo metodai geografijos pamokose
   
   
   
-3
naudingas 0 / nenaudingas -3

Aktyvieji ugdymo metodai geografijos pamokose

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas ir uždaviniai. Darbo metodai. Literatūros šaltinių apžvalga. Aktyviųjų ugdymo metodų panaudojimas geografijos mokyme. Geografijos mokslo samprata. Aktyvieji ugdymo metodai.

Ištrauka

Darbo aktualumas. Pastaraisiais dešimtmečiais daugelyje pasaulio šalių vyko švietimo reformos. Buvo peržiūrimi švietimo prioritetai. Ilgą laiką ypač svarbus švietimo tikslas buvo žinių teikimas. Dabar, be šio tikslo, siekiama formuoti vertybinių nuostatų sistemą bei visokeriopai plėtoti gebėjimus. Pasikeitė ne tk žinių vieta švietime, bet ir jų vaidmuo. Sparčiai tobulėjant informacinėms technologijoms, nebereikėjo įsiminti didelį kiekį žinių, bet reikėjo jas struktūrinti. Žinios tapo svarbia prielaida gebėjimams ugdyti bei vertybinėms nuostatoms formuoti. Tradcinių mokamųjų dalykų mokymasis ne visada turi įtakos moksleivių sėkmei toliau studijuojant ir dirbant. Plėtojantis mokslui ir technikai ypač svarbūs tampa mokinio gebėjimai bendrauti, bendradarbiauti, kritiškai mąstyti, spręsti problemas, savarankiškai mokytis. Todėl vienas iš svarbiausių švietimo tikslų tampa kryptingas tokių gebėjimų ugdymas. Dabar svarbūs šie gebėjimai, nes padeda mokiniui sėkmingai mokytis įvairiose srityse ir yra svarbūs asmenybės brendimui. Šiuos siekius padeda įgyvendinti aktyvaus ugdymo metodai: jie padeda geriau įsisamoninti mokymo turinį bei visokeriopai plėtoti asmeninius, socialinius, komunikacinius, kritinio mąstymo, problemų sprendimo, veiklos gebėjimus. Geografijos mokslas vienas iš labiausiai integruotų mokymo dalykų mokykloje. Jis apima didžiulę sistemą: gamtą ir žmogų, kultūrą ir ūkį, nagrinėja šios sistemos komponentus ir jų tarpusavio ryšius. Tai suteikia galimybes taikyti geografijos pamokose aktyviuosius ugdymo metodus ir taip padėti mokiniams įgyti naujų žinių bei įgudžių, leidžiančių jiems prasmingai tyrinėti ir paaiškinti pasaulį.

1.1. Darbo tikslas ir uždaviniai

Darbo tikslas – išnagrinėti aktyviųjų ugdymo metodų panaudojimo galimybes mokant geografijos.
Tikslui realizuoti iškelti šie uždaviniai:
1. Išanalizuoti aktyviųjų mokymo metodų sampratą ir įvairovę.
2. Išrinkti pagrindinius aktyviuosius ugdymo metodus tinkamiausius 6 -7 klasėse.
3. Aktyviuosius mokymo metodus susieti su išsilavinimo standartais ir bendrosiomis programomis bei atlikti jų analizę. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-12-18
DalykasPedagogikos kursinis darbas
KategorijaPedagogika
TipasKursiniai darbai
Apimtis17 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis23.35 KB
Autoriusvilija
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasDr. D. Prakapienė
Švietimo institucijaLietuvos Edukologijos universitetas
FakultetasGamtos mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Aktyvieji ugdymo metodai geografijos pamokose [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 17 puslapių 
  • Lietuvos Edukologijos universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Dr. D. Prakapienė
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-3
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą