Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Pasaulio suvokimas stebint natūralią gamtą
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Pasaulio suvokimas stebint natūralią gamtą

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233
Aprašymas

Įvadas. Teorinė dalis. Stebėjimas. Stebėjimų reikšmė. Mokytojo pasirengimas stebėjimų organizavimui. Stebėjimo vietos ir objekto parinkimas. Stebėjimų turinys ir jų organizavimo metodika. Stebėjimų atmintinė. Gamtos ir darbo kalendorius. Mokomosios ekskursijos . Stebėjimo duomenų sistemingumas, apibendrinimas. Supratimo formavimas stebint gamtą. Praktinė dalis. Stebėjimo metodas per pasaulio pažinimo pamokas. Mūsų krašto gamta. Darže. Mes gyvename greta. Kas kuo minta. Ir šildo, ir šviečia. Orai. Vandens gyventojai. Juda kas gyvas. Pasaulio pažinimo pamokos taikant stebėjimo metodą. Išvados. Priedai.

Ištrauka

Įvairios ekskursijos, išvykos grybauti, uogauti, žvejoti ar medžioti, turizmas yra gera proga stebėti gamtos gyvenimą. Pažinti gamtą, nepaprastai didelę augalų ir gyvūnų įvairovę, jų gyvenimo būdą, tarpusavio ryšius yra nelengva. Net neaišku, nuo ko reikėtų pradėti.
Todėl tikiuosiu, kad šis kursinis darbas, tema "Pasaulio suvokimas, stebint natūralią gamtą’’, bus savotiškas gamtos pažinimo vadovas, daugeliui vaikų. Pasirinkus šią temą, nusprendžiau savo ištisinės praktikos metu, atlikti stebėjimo užduočių, savarankiškų tyrinėjimų, nes mokiniai, svarbiausia turi įgyti žinių patys stebėdami ir analizuodami gamtos reiškinius ir jų kitimą gamtoje.
Tikslas – pritaikyti stebėjimo metodą, suvokiant pasaulį kaip natūralią gamtą.
Uždaviniai : 1. Perteikti stebėjimo metodo sampratą;
2. Apklausti, kokius mokiniai atlieka stebėjimus per pasaulio pažinimo pamokas;
3. Išsiaiškinti, kaip moksleiviai moka apibūdinti tai, ką mato stebėdami.
I, II, III ir IV klasių mokiniams rekomenduočiau įvairiais metų laikais stebėti šiuos objektus:
• saulės patekėjimo ir nusileidimo tašką,
• saulės aukščio ir vidurdienį horizonto kitimą,
• dienos ir nakties ilgumą,
• oro reiškinius,
• vandens telkinius,
• augalijos ir gyvunijos gyvenimo sezoninius reiškinius;
• žemės ūkio darbų sezoninius pasikeitimus.
Ištisinę pedagoginę praktiką atlikau II klasėje,atliekant stebėjimus,buvo remtasi V.Jonynienės,E.Motiejūnienės Pasaulis ir aš-mokytojų knyga,V.Jonynienės Pasaulis ir aš-vadovėliu,pratybų sąsiuviniu,todėl kartu su mokiniais stebėjome šiuos objektus:
oro reiškinius, vandens telkinius, augalijos ir gyvūnijos sezoninius pasikeitimus, dienos ilgumą, mėnulio fazes.
Manau, kad kaitos pokyčių, kitimo, nuolatinio judėjimo idėja viena iš pagrindinių viso pasaulio pažinimo kurso įdėjų: juk visa, kas gyva, atsinaujina, keičiasi, taikosi prie kintančių aplinkybių.
Šį kursinį darbą sudaro du skyriai.Pirmame skyriuje kalbama apie stebėjimų reikšmę,mokytojo pasirengimą stebėjimo organizavimui,stebėjimo vietos ir objekto parinkimą,stebėjimų turinį ir jų organizavimo metodiką,stebėjimų atmintinę,gamtos ir darbo kalendorių,mokomąsias ekskursijas,stebėjimo duomenų sistemingumą,apibendrinimą ir supratimo formavimą stebint gamtą.Antrame skyriuje kalbama apie stebėjimo metodo panaudojimą per pasaulio pažinimo pamokas,stebint įvairius objektus ir pateikus anketų išvadas.Tad plačiau apie kiekvieną skyrių. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-02-17
DalykasPedagogikos kursinis darbas
KategorijaPedagogika
TipasKursiniai darbai
Apimtis31 puslapis 
Literatūros šaltiniai15 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis71.73 KB
AutoriusZarina
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Pasaulio suvokimas stebint naturalia gamta [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 31 puslapis 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 4 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą