Šperos.lt > Pedagogika > Šeimos, mokyklos ir visuomenės bendradarbiavimas dvasiškai ugdant mokinį

Šeimos, mokyklos ir visuomenės bendradarbiavimas dvasiškai ugdant mokinį

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Kas turi įtakos dvasiškai ugdant mokinį? Kaip dvasiškai ugdomas vaikas šeimoje? Dvasinis mokinio ugdymas mokykloje. Kodėl reikia bendrauti ir bendradarbiauti? Šeimos ir mokyklos bendradarbiavimas dvasiškai ugdant vaiką. Visuomenės poveikis dvasiškai ugdant mokinį (vaiką); bendradarbiavimas su šeima, mokykla. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

13 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Lietuvos Kūno Kultūros Akademija

Failo tipas:

Microsoft Word 20.83 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą