Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Žaidimų reikšmė vaiko savikontrolės raidai
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Žaidimų reikšmė vaiko savikontrolės raidai

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829
Aprašymas

Įvadas. Žaidimo samprata ir reikšmė vaiko raidai. Savikontrolė – savęs vertinimo išdava. Savęs vertinimo samprata ir reikšmė. Savikontrolės samprata ir reikšmė. Žaidimo reikšmė savikontrolės raidai. Išvados.

Ištrauka

Jau nuo pirmųjų gyvenimo dienų prasideda asmenybės formavimasis (kūdikystėje, vaikystėje, paauglystėje, jaunystėje, brandos amžiuje). Asmeninis formavimasis sąlygojamas skirtingų veiksnių, ir kiekvienas jos tapimo tarpsnis turi savo ypatumų. Kūdikystėje normaliai asmenybė plėtojasi tik tada, kai kūdikis pakankamai bendrauja su suaugusiais žmonėmis, nes bendravimas su jais yra pagrindinė kūdikio veikla. Vaikystėje žmogus turi pakankamai žaisti, mokykliniais metais įtemptai mokytis, vėliau dirbti, kad jo asmenybė galėtų sėkmingai bręsti. Asmenybės formavimasis nėra ramus, tolygus procesas. Jame susiduriama su konfliktais, krizėmis, kurios dažniausiai lydi perėjimą iš vieno amžiaus tarpsnio į kitą.
Žmogus gyvena tarp kitų žmonių ir nuo jų yra priklausomas. Tai, kol dar kaip reikiant žmogus savęs nepažįsta, neturi būtiniausių savikontrolės, savo individualybės koregavimo įgūdžių, ir sudaro vieną iš svarbiausių asmenybės formavimosi sunkumų. Tokie uždaviniai (savęs pažinimas, vertinimas ir kt.) reikalauja ne tik naujų žinių, bet ir daugiau rimtesnių pastangų, fizinės ir dvasinės įtampos, savarankiškumo, atsakingumo, dorovinio brandumo. Savęs vertinimas ir saikontrolė plačiąja prasme nėra koks nors specialus savęs tyrinėjimas bei smulkus analizavimas. Iš esmės tai nenutrūkstamas kasdieninis procesas, be kurio neįmanoma jokia veikla bei saviraiška. Nuolat įgyjamos naujos žinios ir turtinanti praktinė patirtis tarsi savaime padeda atskleisti vis kitokias dar nepažintas prigimties galias, suvokti.
Vaikas ir žaidimas — du glaudžiai tarpusavyje susiję dalykai. Neįsivaizduojame vaiko, kuris nežaistų; ši veikla turi genetinį pamatą. Per ją vaikas išreiškia savo jausmus, mintis, siekius. Žaidimas — vaiko saviraiška, vaiko asmenybės tobulėjimo pradžia. Čia išryškėja pirmieji vaikų kūrybiniai bandymai, kurie ilgainiui gali tapti sąmoninga menine, estetine veikla.
Žaidimo samprata domėtasi tiek Lietuvoje, tiek ir užsienyje. Savitas žaidimo teorijas dėstė Danilas Elkoninas (Daniil Elkonin), Zigmuntas Froidas (Siegmund Freud), Hansas Georgas Gadameris (Hans Georg Gadamer), Johanas Heizinga (Johan Huizinga), Imanuelis Kantas (Immanuel Kant), Frydrichas Šileris (Friedrich Schiller)ir kt. Specifinį požiūrį į žaidimą kaip neatsiejamą vaiko veiklą yra išreiškę vaikų literatūros kūrėjai Kornejus Čiukovskis (Kornej Čiukovskij), Džanis Rodaris (Gianni Rodari).

Šiame darbe atskleisiu žaidimo reikšmę vaiko raidai, kokią tai turi įtaką formuojantis vaiko savikontrolei, savęs pažinimui.
Darbo objektas - Žaidimų reikšmė vaiko savikontrolės raidai.
Tikslas – Išanalizuoti, kokią reikšmę turi žaidimai vaikų savikontrolės raidai.
Uždaviniai –
1. Išanalizuoti žaidimo sampratą ir reikšmę vaiko vystymosi raidai
2. Išanalizuoti vaiko savivertės sampratą ir raidą
3. Išanalizuoti savikontrolės reikšmę vaiko vystymuisi
4. Išsiaiškinti kokią įtaką turi žaidimai vaiko savikontrolės raidai ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-01-08
DalykasPedagogikos kursinis darbas
KategorijaPedagogika
TipasKursiniai darbai
Apimtis29 puslapiai 
Literatūros šaltiniai29
Dydis39.02 KB
AutoriusErik
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasVaičekauskaitė
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Zaidimu reiksme vaiko savikontroles raidai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 29 puslapiai 
  • Klaipėdos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Vaičekauskaitė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą