Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Dailės ir etnokultūros integracijos reikšmė meniniam ugdymui pradžios mokykloje
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Dailės ir etnokultūros integracijos reikšmė meniniam ugdymui pradžios mokykloje

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334
Aprašymas

Įvadas. Dailės ir etnokultūros integracijos reikšmė meniniam ugdymui. Pamoka pagrindinė mokymo forma. Dailės pamoka. Tarpdalykinė integracija. Mokytojo vaidmuo dailės ir etnokultūrinio ugdymo procese. Integruoto dailės ir etnokultūrinio ugdymo galimybės. Etnokultūrinis ugdymas dailės integruotose pamokose. Šventės tradicijos papročiai. Velykiniai papročiai. Verbos tautodailės mene. Tyrimas. Nustatyti integruotos pamokos įtaką, mokinių etnokultūros sampratos formavimuisi. Ištirti mokytojų požiūrį į integruotas dailės ir etnokultūros pamokas. Vaikų kūrybinių darbų analizė. Išvados. Priedai (4).

Ištrauka

Pastaraisiais metais daugėlio pasaulio šalių, taip pat ir lietuvos, pedagogai nurodo būtinumą daugiau dėmesio skirti meno ir kitų mokomųjų dalykų integracijai mokykloje. Pasak pagrindinių Lietuvos švietimą reglamentuojančių dokumentų, integruotas bendrasis ugdymas suteikia visapusį išsilavinimą: visi dalykai yra vienodai svarbūs bendrajam išsilavinimui. Jie leidžia siekti bendrų lavinimo tikslų: ugdyti loginį, kritinį mąstymą, asmens raiškos priemones. Meninio ugdymo integravimas į kitų dalykų pamokas labai praturtina programinę medžiagą ir suprastina bei palengvina jos įsisavinimą.
Pradinėse klasėse per dailės pamokas plėtojamas ir lavinamas vaikų kūrybiškumas, skatinama jų individuali, spontaniška kūryba. Meninė kūryba vaikams- ne tik žaidimas, dar viena kalbos forma, bet ir priemonė simboliais ir vaizdais išreikšti pasaulėjautą, patirtį, žinias. Dailės pamokose mokinys ne tik laisvai reiškia savo emocijas, mintis ir jausmus plastinėmis priemonėmis, bet ir mokosi.
Šiam kursinui darbui pasirinkata tema dailės ir etnokultūros integracijos reikšmė meniniam ugdymui tema. Šių dalykų tarpusavio integracija būtų labai naudinga meniniam ugdymui, nes etninė kultūra- tai visų tautos socialinių sluoksnių nuolat atsinaujinanti materialinės ir dvasinės vertybių sistema, padedanti islaikyti tautinį tapatumą ir atverianti galimybę kūrybiškai dalyvauti tautų bendrijoje.

Tikslas: ištirti dailės ir etnokultūros integracijos reikšmę meniniam ugdymui pradžios mokykloje.
Uždaviniai:
1. Mokslinės, metodinės literatūros analyzė, siekiant išsiaškinti integracijos sampratą.
2. Ištirti etnokultūrinio ugdymo reikšmę dailės pamokose.
3. Nustatyti integruotos etnokultūros pamokos įtaką, mokinių etnokultūrinės sampratos formavimuisi.
4. Ištirti mokytojų požiūrį į integruotas dailės ir etnokultūros pamokas, jų reikšmę.

Tyrimo objektas: dailės ir etnokultūros reikšmė meniniam ugdymui pradžios mokykloje
Tyrimo metodika: mokinių kūrybinių darbų analyzė, mokinių apklausa raštu. Tyrimas atliktas: Klaipėdos miesto mokykloje. Apklaustos 3 klasės mokiniai. Išviso tyrime dalyvavo 56 mokiniai ir 14 mokytojų. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-02-19
DalykasPedagogikos kursinis darbas
KategorijaPedagogika
TipasKursiniai darbai
Apimtis31 puslapis 
Literatūros šaltiniai13 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis1001.2 KB
Autoriusaksana
Viso autoriaus darbų15 darbų
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasLekt. Z. Lapinskienė
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
FakultetasPedagogikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Dailes ir etnokulturos integracijos reiksme meniniam ugdymui pradzios mokykloje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 31 puslapis 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Lekt. Z. Lapinskienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą