Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Mokytojo įvaizdis šiuolaikinėje visuomenėje
   
   
   
naudingas +1 / nenaudingas -1

Mokytojo įvaizdis šiuolaikinėje visuomenėje

  
 
 
12345678910111213141516
Aprašymas

Įvadas 1. Įvaizdžio samprata ir jį formuojantys elementai. 2. Mokytojo sąvokos samprata ir mokytojo vaidmenys. 3. Mokytojo dvasinių – kūrybinių savybių svarba jo įvaizdžio formavimuisi. 4. Naujas mokytojo įvaizdis šiuolaikinėje besimokančioje visuomenėje. Išvados

Ištrauka

Šiandien mūsų mokykla ir visuomenė labai sparčiai keičiasi, ieškodama naujų kelių įgyvendinti švietimo reformai, kurios pagrindinis tikslas yra savarankiška, jau mokykloje save kūrybiškai atskleidžianti asmenybė .Todėl kiekvienam mokytojui keliami nauji ir vis sudėtingesni reikalavimai. Koks turi būti mokytojas? Kokios savybės, gebėjimai mokytojo pedagoginėje veikloje yra svarbiausios? Visuomenė ir patys pedagogai savo profesijai kelia labai didelius reikalavimus, nes nuo pedagogo profesinės kvalifikacijos priklauso ugdymo ir jo rezultatų kokybė, o kartu visuomenės raidos kokybė. Mokytojo vaidmuo ugdymo procese ypatingas. Mokytojas ne tik sukuria ugdymosi sąlygas, vadovauja sudėtingam žmogaus tobulėjimo procesui, bet visa savo esybe daro įtakos individualybės formavimuisi: požiūriu į dėstomą dalyką, darbą, žmones, gyvenimą, vertybes, bendravimo būdu, moralinėmis savybėmis, fizine struktūra. Mokytojo darbe, labai svarbu kaip jį vertina mokiniai, nes jei nėra tarpusavio ryšio, jei mokiniai nepasitiki, bijo savojo mokytojo, tai pedagoginė sąveika neįmanoma. Taip pat labai svarbus yra ir mokinių tėvų geras vertinimas ir pasitikėjimas. O tai taip pat nemaža dalimi priklauso nuo mokytojo įvaizdžio visuomenėje [3].
Šiuolaikinėje pedagoginėje mokslinėje metodinėje literatūroje beveik visur pripažįstama, kad pedagogo profesija reikalauja ne tik pedagogikos, psichologijos ir specialybės žinių, mokėjimų bei įgūdžių, bet ir specialių asmenybės savybių, įgalinančių efektyviai ir kūrybingai reikštis pedagoginėje veikloje.
Šio darbo tikslas – išanalizuoti mokytojo įvaizdžio šiuolaikinėje visuomenėje ypatumus.
Darbo uždaviniai:
1. Apžvelgti įvaizdžio sampratą ir jį formuojančius elementus.
2. Išanalizuoti mokytojo sąvokos sampratą ir jo atliekamų vaidmenų ypatumus.
3. Išanalizuoti mokytojo dvasinių – kūrybinių savybių svarbą jo įvaizdžio visuomenėje formavimuisi.
4. Apžvelgti mokytojo įvaizdžio ypatumus šiuolaikinėje visuomenėje.
Šiame darbe naudojamas mokslinės metodinės literatūros apžvalgos ir analizės metodas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-02-22
DalykasPedagogikos referatas
KategorijaPedagogika
TipasReferatai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai13
Dydis28.74 KB
AutoriusEdita
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Mokytojo ivaizdis siuolaikineje visuomeneje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 15 puslapių 
  • Klaipėdos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą