Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Žmogus kaip ugdytinis (2)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Žmogus kaip ugdytinis (2)

  
 
 
123456789
Aprašymas

Įvadas. Ugdymo samprata, reikšmė. Ugdymo subjektas- žmogus. Žmogus kaip ugdytinis. Žmogaus dvasios ugdymas. Žmogus - asmenybė ir individualybė. Išvados.

Ištrauka

Šiuolaikinėje patobulintoje švietimo ir mokslo sistemoje mes susiduriame su begale naujovių. Pasikeitė ne tik mokymo, auklėjimo, švietimo, bet ir ugdymo programos. Nuo pat vaikystės į žmogų žiūrima jau kaip į informaciją renkančią, gaunančią ir apdorojančią, žinių trokštančią būtybę. Dabartiniam žmogui sudarytos visos sąlygos tobulėti. Taigi ir ugdymas dabar nebeapsiriboja vien vaikų mokymo sąvoka, tai kur kas daugiau- tai žmogaus mokymasis, savišvieta, saviaukla, vykstanti visą jo gyvenimą. Žmogus kaip ugdytinio problema svarbi ne tik pedagogams, mokslininkams, tėvams, auginančius vaikus, vadovams, ruošiantiems naujus darbuotojus. Nusimanant apie žmogaus galimybes suvokti, įsisavinti įvairią informaciją galima kryptingai, produktyviai eiti tikslo – padėti išsiugdyti, susiformuoti asmenybei, darbuotojui – link.
Šio referato tikslas- yra išnagrinėti Žmogaus kaip ugdytinio ypatybes, savybes, išsiaiškinti, ko reikia tikslingam žmogaus ugdymui.
Šiame referate iškėliau 3 uždavinius: aptarti ugdymo sampratą ir žmogaus kaip subjekto vietą joje, išnagrinėti žmogaus dvasios ugdymo svarbą , susipažinti su žmogumi, kaip asmenybe, jo savybėmis.


Ugdymas yra tikslinga ugdytojo ir ugdytinio sąveika, gėrybėmis brandinanti žmogaus biofizinę sandarą, psichiką, santykius, kultūrą ir dvasią (L.Jovaiša, 2001, p.8).
Ugdymas – socialinis reiškinys. Ugdymo mokslo raida pakankamai sudėtinga ir įvairialypė, nestokojusi ir nestokojanti tyrinėtojų dėmesio. Ugdymas – tai asmenybę kuriantis žmonių bendravimas sąveikaujant su aplinka bei žmonijos kultūros vertybėmis.
Ugdymas, kaip sudėtinė socializacijos proceso dalis, veiksmingai keičia asmenybės moralines nuostatas, jos visuomeninę sąmonę. Pastarosios pagrindu formuojama elgsena. Šis sudėtingas procesas turi savo logiką: žinios apie moralines vertybes turtina individo sąmonę, intelektą; virtusios įsitikinimais bei įpročiais, kaip stabilesnėmis žmogaus sąmonės savybėmis, labai lemia jaunuolio elgseną. Ugdymo principai, griežtai nereglamentuodami pedagogo veiklos, moraliniu, estetinių, fizinių savybių ugdymo procesą sukonkretina, įgalina išvengti daugelio klaidų, per trumpą laiką padeda įgyti šios veiklos įgūdžių. Ugdymo proceso etapų, ugdymo principų žinojimas sudaro sąlygas perprasti, bei taikyti konkrečius ugdymo metodus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-26
DalykasPedagogikos referatas
KategorijaPedagogika
TipasReferatai
Apimtis7 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5
Dydis12.71 KB
AutoriusVilma
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas1
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
FakultetasPedagogikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Zmogus kaip ugdytinis (2) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 7 puslapiai 
  • Klaipėdos Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą