Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Pedagoginiai reikalavimai laisvalaikio organizavimui
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Pedagoginiai reikalavimai laisvalaikio organizavimui

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Įvadas. Pedagogikos apibūdinimas kultūros darbe. Pedagoginiai tyrimai kultūros darbe. Ugdymo objektas - žmogus. Kultūros darbuotojas – ugdytojas. Mokymo uždaviniai kultūrinėje veikloje. Auklėjimo uždaviniai kultūrinėje veikloje. Laisvalaikio organizavimo ypatumai. Kultūros darbuotojo vaidmuo organizuojant laisvalaikį. Pedagoginiai reikalavimai laisvalaikio organizavimui. Išvados ir siūlymai.

Ištrauka

Pedagogika - žmogaus ugdymo mokslas. Ugdymas - valdomas poveikis žmogaus vystymuisi - ugdytojo(jų) ir ugdytinio(ių) pedagoginė sąveika ugdyto(jų) pageidau¬jamu tikslu. Ugdymo sėkmė priklauso nuo ugdytojo veik¬los, žadinančios ugdytinio individualių savybių sąlygotas, pastangas ir aplinkos veiksnių įtakos. Ugdymas rezulta¬tyvesnis ir reikšmingesnis tautai, jeigu jis atitinka tauti¬nius ypatumus.
Ugdymo sudėtinės sąvokos - švietimas, mokymas, la¬vinimas, auklėjimas. Jos susijusios.
Pedagogikos mokslas tiria ugdymo dėsningumus ir kuria moksliškai pagrįstus ugdymo būdus.
Pedagogikos mokslų sistema daugiašakė. Kultūros įs¬taigoms, kaip atskiram žmogaus ugdymo institutui, skirta speciali taikomoji pedagogika - suaugusių pedagogikos atšaka.
Pedagogikos koncepcijų metodologinis pagrindas - fi¬losofija. Valdžios remiama pedagogika atspindi valdžios politikos, reikalavimus. Pedagogika susijusi ir su kitais mokslais, tiriančiais žmogų ir jo veiklą.
Pedagogikos mokslo objektas - ugdymo procesas.
Kultūros darbuotojas yra ugdytojas, todėl jis turi iš¬manyti pedagogiką.
Pedagoginiu reiškinių mokslinio tyrimo esmė - ugdy¬mo dėsningumu pažinimas ir jo valdymo būdų kūrimas. Pedagoginio reiškinio tyrimas - laipsniškas, sudėtingas procesas.

Kultūros darbuotojas, savaime suprantama, yra ugdytojas (pedagogas). Kultūrinio švietimo veikėjas, pasitel¬kęs aktyvių žmonių, turi taip vairuoti renginius, koncertus, pastatymus, kūrybinių kolektyvų vidinį gyvenimą, kad jų dalyviai, žiūrovai, klausytojai norėtų šviestis, lavintis ir auklėtis. Šitaip vertinant kultūrinį švietimą aiškėja ir pedagogikos reikšmė dirbantiems šioje siste¬moje.
Kas ypač svarbu kultūros darbuotojui?: Pirma ir svarbiausia - suprasti savo veiklos pedago¬ginę prasmę: kultūrinis švietimas - tai ne tik žmonių laisvalaikio turiningas užėmimas, bet ir jų švietimas, la¬vinimas, auklėjimas. Antra - pažinti žmogų kaip ugdymo objektą ir kultū¬ros ištaigų vietą žmogaus ugdymo procese.Trečia - suprasti ugdymo reiškinį ir jį sąlygojančius veiksnius. Šie trys dalykai yra pedagoginio pasirengimo teorinis pagrindas. Kiti du turi taikomąją reikšmę. Ketvirta - žinoti ugdymo tikslą, sudėtines dalis ir tuo grįsti savo veiklos turinį, t. y. suteikti jam pedagoginę prasmę. Penkta - žinoti mokymo ir auklėjimo uždavinius, mo¬komosios ir auklėjamosios veiklos mechanizmus ir tuo grįsti savo profesinę veiklą.
Įvardinti dalykai yra kultūrininko pedagogikos studi¬jų gairės. Be to, reikia bendrais bruožais susipažinti su pedagoginių tyrimų mechanizmu, kurio pagalba pažįsta¬mas ir tobulinamas ugdymas. Norintys patys tyrinėti tą mechanizmą turės studijuoti giliau, pasitelkdami papil¬domą literatūrą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-29
DalykasPedagogikos referatas
KategorijaPedagogika
TipasReferatai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai7
Dydis29.56 KB
AutoriusRoma
Viso autoriaus darbų16 darbų
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaPanevėžio kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Pedagoginiai reikalavimai laisvalaikio organizavimui [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 18 puslapių 
  • Panevėžio kolegija / 3 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą