Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Ankstyvasis muzikinis ugdymas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Ankstyvasis muzikinis ugdymas

  
 
 
123456789101112131415
Aprašymas

Prenatalinio muzikinio poveikio esmė. Prenatalinio muzikinio ugdymo galimybės. Prenatalinio muzikinio ugdymo poveikis psichofiziniam vystymuisi. Prenatalinio muzikinio ugdymo rezultatai. Mamos muzikos mokykla. Prenatalinis muzikinis ugdymas – pirmasis vaiko dorinimo etapas. Ankstyvasis muzikinis ugdymas. Dėmesys žmogaus sveikatai. Kaip pagimdyti talentingą vaiką. Netradicinis muzikinis ugdymas. Muzikinis sveikatos modeliavimas. Išskirtinių gabumų vaikai.

Ištrauka

Prenatalinis ( pre – iki, natal – gimtis) muzikinis ugdymas – tai nėščiųjų muzikinis ugdymas, kuriuo metu moteris dainuodama, klausydama specialią muziką bei grodama tam tikrais muzikos instrumentais daro poveikį dar negimusiam savo kūdikiui. Anksčiau pateikti rezultatai patvirtina tuos faktus, kad nėščią moterį supantys aplinkos garsai bei motinos emocinės būsenos gali labai stipriai veikti įsčiose esantį vaisių.
Jau senovėje buvo žinoma, jog muzikiniai garsai veikia gemalo ląsteles. Pavyzdžiui, Kinijoje susirinkusi giminė dainuodavo nėščiajai ir negimusiam kūdikiui specialiai sukurtas ir parinktas dainas. Lietuvoje močiutės besilaukiančioms mamoms patardavo dažniau dainuoti, klausyti paukščių giesmių ir atitinkamų melodijų pagalba ,,kalbinti" dar negimusį mažylį.
Šiuolaikinis mokslas įrodė (Mckinney,1990; Hauser, Larson, Lee Salk,1973) jog iš ties per placentinę kraujotaką gemalas reaguoja į garsus. Pastebėta, kad dauguma motinų laiko gimusį kūdikį kairėje krūtinės pusėje, kur plaka širdis. Lee Salk panaudojo širdies garsus, kaip kūdikių raminimo ligoninėse priemonę, aiškindamas, jog tai yra placentinių garsų įsčiose atspindys.
Tyrimai ultragarsu parodė, kad 16-ą savaitę gemalas gali atsakyti į išorinius garsus (Hepper 1994; Shahidulbak, Hepper, 1992). Būdamas motinos įsčiose, vaisius pirmiausiai bendrauja su garsų pasauliu. Savo mamą jis jaučia per jos organų skleidžiamus garsus. Tačiau jį puikiai pasiekia ir išoriniai garsai. Vaisius neturi galimybių matyti, liesti, jausti kvapus, jis tik girdi. Todėl, keičiant garsinį poveikį, galima sulėtinti, pagreitinti ar harmonizuoti visus gemalo formavimosi procesus. Be to, girdėdamas kūdikis pažįsta išorinį pasaulį.
Akivaizdūs įrodymai (Dedin, Danich ir Rader, 1997, Shetler, 1989) patvirtina faktą, kad garsai ir ritmas įsčiose gali sudaryti svarbios informacijos, skatinančios gemalo smegenų vystymąsi pagrindą. Naujagimis gali atskirti savo motinos įsčių garsus nuo kitos motinos garsų (Righeti, 1996), taip pat gali atskirti savo priešgimdyminių įsčių garsų emocinį turinį ir atsakyti kūnelio judesiais bei širdies plakimo greičiu (Rigbetti 1996). ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-04-18
DalykasPedagogikos referatas
KategorijaPedagogika
TipasReferatai
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai4 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis23.79 KB
Autoriuschuliganke23
Viso autoriaus darbų17 darbų
Metai2004 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasKulšytė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasEdukologijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Ankstyvasis muzikinis ugdymas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 14 puslapių 
  • Šiaulių Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Kulšytė
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą