Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Distancinis (nuotolinis) mokymas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Distancinis (nuotolinis) mokymas

  
 
 
1234567891011121314
Aprašymas

Įvadas. Distancinio mokymo svarba, privalumai ir trūkumai. Distancinio mokymo organizavimo etapai. Lietuvos distancinio mokymo tinklas (LieDM). KTU distancinio mokymo centras. Virtuali mokymosi terpė WebCT. Išvados (pagal SWOT (PTGG) analizę).

Ištrauka

Neakivaizdinė mokymosi forma Europoje žinoma jau daugiau kaip 160 metų. 1840 metais Didžiojoje Britanijoje buvo įkurta pirmoji mokykla, kurioje buvo mokomasi ne tradiciniu būdu auditorijoje, o savarankiškai, palaikant ryšį su dėstytoju paštu. Tai buvo Sero Aizeko Pitmano susirašinėjimo kolegija. Tokio tipo mokymasis greitai paplito ne tik Europoje. Jo svarbiausias privalumas buvo tas, kad atsirado sąlygos įgyti norimą išsilavinimą žmonėms, dėl darbo, amžiaus, socialinių aplinkybių ar negalios negalintiems lankyti tradicinių mokyklų. Naujoji mokymo sistema tapo nepaprastai lanksti ir universali. Ji apėmė beveik visas mūsų žinių sritis, sudarė sąlygas patiems besimokantiems pasirinkti ne tik mokymosi sritį, bet ir intensyvumą, pageidaujamų žinių apimtį (E. Šaltinienė "Distancinis švietimas Lietuvoje" http://www.lygus.lt/mic2/gruodzioMP/ distancinis_svietimas.html).
Informacinių technologijų amžiuje šalia neakivaizdinio mokymo atsirado ir distancinis mokymas, kuris informacinių technologijų (Interneto, elektroninio pašto, fakso) pagalba leidžia įgyti išsilavinimą didesniam žmonių skaičiui.
Šiame referate aptarsiu pagrindines distancinio mokymo savybes, pranašumus bei trūkumus prieš kitas mokymo formas, bei priemones naudojamas mokyme.

Distancinis (nuotolinis )mokymas – tai toks švietimo būdas, kai programų dalyviams suteikiama galimybė mokytis jiems patogiu laiku, patogioje vietoje ir priimtina sparta, tam pasitelkus specialiai parengtą mokymosi medžiagą ir informacinėmis technologijomis paremtas komunikavimo priemones.
Gyvenant technologijų amžiuje mūsų gyvenimo temtas tampa vis spartesnis. Naujos technologijos mus pasiekia beveik kasdien. Technologijos ir naujos žinios reikalauja naujų įgūdžių jas įsisavinti. Pasak E. Normanto "suaugusieji mokosi ir todėl, kad siekia aukštesnio išsilavinimo lygio už tą, kurį jie įgijo jaunystėje, ir todėl, kad kasdieninis gyvenimas pastoviai kelia naujus profesinius reikalavimus tam, kad būtų galima išlikti darbe arba pakeisti jį į geriau apmokamą, atveriantį nauja galimybes darbą"(2001 m. 10 psl.). Nebeužtenka vien tų žinių, kurios yra įgyjamos vidurinėje ar aukštojoje mokykloje esam jaunam, nes įgytos specialybės nuolat kinta, tobulėja. Nustatyta, kad vienoje darbo vietoje dirbantis žmogus gali konkurencingai dirbti maždaug 7-10 metų, todėl turimas žinias reikia periodiškai atnaujinti, kelti savo kvalifikaciją. Ekonomika ir rinka taip pat nestovi vietoje ir nuolat kinta, o norint išsilaikyti didelės konkurencijos sąlygomis reikia turėti naujų žinių, mokėti valdyti naująsias technologijas. Tai galima padaryti tik mokantis. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-05-24
DalykasPedagogikos referatas
KategorijaPedagogika
TipasReferatai
Apimtis12 puslapių 
Literatūros šaltiniai9
Dydis269.71 KB
AutoriusEvaldas
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Distancinis (nuotolinis) mokymas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 12 puslapių 
  • Klaipėdos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą