Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Aktyviųjų metodų taikymas ikimokykliniame amžiuje
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Aktyviųjų metodų taikymas ikimokykliniame amžiuje

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Įvadas. Aktyviųjų metodų taikymas ugdymo procese. Mokymo metodo samprata. Mokymo metodų įvairovė ir klasifikacija. Aktyviųjų mokymo metodų taikymo galimybės. Aktyviųjų metodų taikymo ikimokykliniame amžiuje tyrimas. Tyrimo pristatymas. Tyrimo rezultatų aptarimas. Išvados. Priedas (1).

Ištrauka

Problemos aktualumas. Kiekvienas žmogus, ką nors veikdamas, visų pirma turi remtis atitinkamomis žiniomis, kad galėtų sėkmingai ką nors dirbti. Mūsų pasaulis ir kintančios žinios apie jį, nestovi vietoje, o nuolat keičiasi, taigi nuolatinės permainos jau lydi gyvybę nuo pat jos atsiradimo.
Mes gyvename įvairių socialinių, ekonominių, politinių lūžių metu. Stebime pasaulinio vienijimosi, bendradarbiavimo įvairiose srityse tendenciją. Tą akivaizdžiai iliustruoja Europos Sąjungos plėtra bei pasaulinė globalizacija. Taigi dabartinis mokinys, o ateities pilnavertis visuomenės narys bus įtraukiamas į vis glaudesnius tarpusavio santykius ir kuo toliau tuo labiau priklausys nuo kitų. Tokiu metu ikimokyklinių įstaigų auklėtojai ir jų vadovai atlieka labai svarbų vaidmenį. Bet ar gali auklėtojas sudominti vaikus tokiais paprastais dalykais kaip darbas grupėje ir knygų skaitymas dabar, kai vaikai auga apsupti kompiuterių, vaizdo žaidimų ir stereotelevizorių?
Kiekvienas pedagogas savo darbe privalo siekti, kad užsiėmimai būtų įdomūs, kad jų metu, būtų kuo labiau ugdomi bendrieji gebėjimai, kad atitinkamai parinkti mokymo metodai padėtų ugdytiniams kuo greičiau ir kuo efektyviau įsisąmoninti mokomąją medžiagą, keltų mokymosi motyvaciją, ugdytų kūrybingą ir psichologiškai stiprią asmenybę. Tokių ugdymo rezultatų pasiekime ypač efektyvūs yra aktyvaus mokymosi metodai. Apie mokymo(si) metodus yra kalbėję daugelis mokslininkų iš viso pasaulio, taip pat ir Lietuvoje: R. Arends (1998), N.L. Gage,D. C. Berliner (1994), E. Jensen (1999), M. N. Grendstand (1996), L. Jovaiša (2001), N. Bižys, G. Linkaitytė, A. Valiukevičiūtė (1996), M. Teresevičienė, G. Gedvilienė (2004), G Butkienė, A. Kepalaitė (1996), V. Rajeckas (1997), V. Jakavičius, A. Juška (1996) ir kiti.
Taigi iškyla klausimas, ar šiandienos ikimokyklinio ugdymo įstaigose yra taikomi aktyvaus mokymo metodai, išnaudojamos galimybės pasiekti aukščiausią rezultatą? Kodėl esant tiek gausios informacijos apie metodus, pedagogai visgi vengia taikyti aktyvinančius mokymo metodus?
Šio kursinio darbo objektas – aktyvių metodų taikymas ikimokykliniame amžiuje. Darbo tikslas – išsiaiškinti aktyviųjų metodų taikymo galimybes ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdyme.
Uždaviniai:
1. Analizuoti mokslinę literatūrą apie aktyviųjų metodų taikymą.
2. Aptarti aktyviųjų mokymo metodų taikymo galimybes bei ypatumus ikimokyklinio amžiaus vaikų bendrųjų gebėjimų ugdyme.
3. Apibūdinti aktyvaus mokymosi metodų kaitą, klasifikaciją ir svarbą ugdyme, pasirinkimo priežastis ir kriterijus.
Darbo metodai – mokslinės literatūros analizė, pokalbis, anketinė apklausa, duomenų analizė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-10-16
DalykasPedagogikos kursinis darbas
KategorijaPedagogika
TipasKursiniai darbai
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai19 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis45.15 KB
Autoriusmingaile
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/Dėstytojasdr. R. Vismantienė
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
FakultetasPedagogikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Aktyviuju metodu taikymas ikimokykliniame amziuje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 24 puslapiai 
  • Klaipėdos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • dr. R. Vismantienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą