Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Teigiamo vaikų požiūrio į fizinį ugdymą formavimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Teigiamo vaikų požiūrio į fizinį ugdymą formavimas

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Teigiamo vaikų požiūrio į fizinį ugdymą formavimas (santrauka). Teigiamo vaikų požiūrio į fizinį ugdymą formavimas (literatūros apžvalga). Teigiamo vaikų požiūrio į fizinį ugdymą formavimo būdai. Lėtas kūno kultūros reikšmės skiepijimas. Skatinimas vaikus pajusti teigiamas kūno kultūros vertybes. Teigiamo vaikų požiūrio i fizinį ugdymą reikšmė. Teigiamo vaikų požiūrio į fizinį ugdymą formavimas (tyrimas). Tyrimo metodika. Tyrimo rezultatų aptarimas. Anketų atsakymai. Sportuojančių mokinių dalis. Mokinių požiūris į priešpamokinę mankštą. Mokinių sportas ir savijauta. Užsiėmusių nesportine popamokine veikla mokinių požiūris į fizinį ugdymą. Pedagogų ir tėvelių nuomonė apie teigiamo vaikų požiūrio į fizinį ugdymą formavimą. Išvados. Priedai (4).

Ištrauka

Darbe, remiantis literatūros analize ir tyrimo duomenimis, nagrinėjama kaip suformuoti teigiamą vaikų požiūrį į fizinį ugdymą ir tokio formavimo reikšmę.
Ši tema aktualiausia pedagogams ir socialiniam darbuotojui, nes pagrindinis darbas tenka jiems. Socialinis pedagogas turi sudaryti sąlygas vaiko socializacijai, ankstyvajai prevencijai bei socialinei pedagoginei reabilitacijai. Teigiamo vaikų požiūrio į fizinį ugdymą formavimu domisi kūno kultūros specialistai ir medikai, nes nuo vaiko požiūrio į fizinį ugdymą dažnai priklauso jo sveikata ir elgesys.
Teigiamo vaikų požiūrio į fizinį ugdymą formavimo tema yra visiškai nauja ir mažai ištyrinėta. Daugiau tyrinėta kuo svarbus fizinis ugdymas vaikų sveikatai ir gerai savijautai. Paskutiniu metu atkreipiama vis daugiau dėmesio kaip suformuoti teigiamą vaikų požiūrį į fizinį ugdymą. Ši tema atsirado pradėjus spręsti sveikatos problemas, visiškai išnagrinėjus jų atsiradimo priežastis.
Darbo tikslas: ištirti teigiamo vaikų požiūro į fizinį ugdymą formavimą.
Uždaviniai:
1. aprašyti teigiamo vaikų požiūrio į fizinį ugdymą formavimo būdus moksliniu aspektu;
2. išsiaiškinti teigiamo vaikų požiūrio į fizinį ugdymą reikšmę;
3. ištirti I – IV klasių mokinių požiūrį į fizinį ugdymą, apklausti mokytojus, soc. pedagogą bei mokinių tėvus šia tema.
Tyrimo objektas: I – IV klasių mokinių, jų tėvelių, mokytojų ir soc. pedagogo požiūris į fizinį ugdymą.
Tiriamieji: respondentais parinkti iš kiekvienos pradinės klasės (pirmos, antros, trečios, ketvirtos) po 10 mergaičių ir berniukų, apklausti jų tėveliai, mokytojai ir soc. pedagogas.
Tyrimo metodai:
1. mokslinės literatūros analizė;
2. anketinė apklausa (anketose klausimai atviro pobūdžio, bandyta išsiaiškinti kokį požiūrį mokiniai yra susiformavę į fizinį ugdymą ir sportą, ką apie tai mano jų tėveliai, mokytojai is soc. pedagogas);
3. statistinis rezultatų apdorojimas.
Pagrindinės tyrimo išvados:
Remiantis tyrimo duomenimis galime teigti, kad dauguma moksleivių mėgsta sportinius žaidimus, dažnai leidžia laiką lauke, tačiau pedagogams dar reikia įdėti darbo ir pastangų norint išugdyti teigiamą vaikų požiūrį į fizinį ugdymą.
Taip pat galime teigti, kad vaikams, kurie užsiima popamokine nesportine veikla yra sunkiau suformuoti teigiamą požiūrį į fizinį ugdymą. Tokie vaikai dažniau yra užsiėmę kitais reikalais, mažiau rūpinasi savo sveikata.
Remiantis tyrimo duoemenimis galime teigti, kad mokykloje ir namuose mažai arba visiškai neskiriama dėmesio tam, kad būtų suformuotas teigiamas vaikų požiūris į fizinį ugdymą.
Dauguma tėvų pasitiki mokykla ir mano, kad vaikai pakankamai sportuoja mokykloje. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-11-13
DalykasPedagogikos kursinis darbas
KategorijaPedagogika
TipasKursiniai darbai
Apimtis26 puslapiai 
Literatūros šaltiniai17 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis58.05 KB
Autoriusxxxxx
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas1
Failo pavadinimasMicrosoft Word Teigiamo vaiku poziurio i fizini ugdyma formavimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą