Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų ugdymas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų ugdymas

  
 
 
123456789
Aprašymas

Įvadas. Jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokymo laikotarpis. Kaip ugdyti jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikus. Pažįstamosios veiklos ypatumai. Dėmesys. Suvokimas. Atmintis. Mąstymas. Vaizduotė. Išvados.

Ištrauka

Jaunesnysis mokyklinis amžius sutampa su mokymusi pradinėse klasėse. Pradėdamas lankyti mokyklą, vaikas jau paprastai yra fiziškai, ir psichologiškai pasirengęs mokytis – naujam svarbiam savo gyvenimo etapui, vykdyti įvairius reikalavimus, kuriuos jam kels mokykla.
Pradinis ugdymas - pirmoji formaliojo ugdymo pakopa, jungianti priešmokyklinį ir pagrindinį ugdymą. Pradinio ugdymo tikslas padėti jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikui prasmingai gyventi ugdantis dorinės, kultūrinės, socialinės brandos pagrindus, įgyti elementarų raštingumą (www.smm.lt).

Tyrimo objektas: jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų ugdymas.
Tyrimo tikslas: susipažinti su pradinių klasių ugdymu.
Metodai: teksto analizė.

Netrunka prabėgti nerūpestinga pirmoji vaikystė, kai vaikas įžengia į naują amžiaus tarpsnį – antrąją vaikystę, kuri trunka nuo 6 iki 12 metų. Dar šis laikotarpis vadinamas viduriniąja vaikyste.
Pedagogikoje šis amžiaus tarpsnis yra vadinamas jaunesniuoju mokykliniu amžiumi (I-IV klasės). Šiame amžiaus tarpsnyje vaiko pagrindinė veikla yra mokymasis. Tai planinga, organizuota, privaloma veikla. Mokytojas kelia mokiniams veiklos tikslus, nurodo darbo uždavinius, jų atlikimo laiką. Mokymosi procese formuojasi nauji svarbūs vaiko psichikos bruožai. Būtinumas laikytis tam tikrų reikalavimų ugdo vaiko valią. Atlikdamas mokomąsias užduotis, mokinys turi numatyti savo veiksmų rezultatus, jų nuoseklumą, apgalvoti kokiomis priemonėmis galima pasiekti tikslą. Tai įmanoma formuojantis sugebėjimui planuoti ir atlikti mintinus veiksmus. Vaikas turi išmokti ne tik analizuoti savo veiksmus, bet ir įvertinti juos. Šių mokėjimų pagrindu formuojasi labai svarbi pradinuko savybė – refleksija. Šios naujos jaunesniajame mokykliniame amžiuje susiformavusios savybės – planavimas, analizė, refleksija – toliau lavėdamos, prasismelkia į visus pažinimo procesus (suvokimą, atmintį, vaizduotę, mastymą) sudaro sąlygas formuotis valingam dėmesiui. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-11-15
DalykasPedagogikos referatas
KategorijaPedagogika
TipasReferatai
Apimtis6 puslapiai 
Literatūros šaltiniai3
Dydis10.78 KB
AutoriusAira
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasLekt. L. Miltenienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinės gerovės ir negalės studijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Jaunesniojo mokyklinio amziaus vaiku ugdymas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 6 puslapiai 
  • Šiaulių Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • Lekt. L. Miltenienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą