Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Edukologija (16)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Edukologija (16)

  
 
 
12345678910111213141516
Aprašymas

Įžanga. Veiksniai lemiantys sėkmingą mokinių mokymą(-si). Mokytojo asmenybė. Profesiniai reikalavimai mokytojui. Mokytojų kūrybiškumas. Mokytojo autoritetas ir pašaukimas. Mokytojo bendravimo ir bendradarbiavimo ypatumai. Tai, ko mokiniai tikisi iš mokytojų. Išvados.

Ištrauka

Lietuvoje veikia apie 2100 bendrojo lavinimo mokyklų, kuriose mokosi maždaug pusė milijono moksleivių. Tai yra gana nemažas skaičius, tačiau ne visi jie lanko pamokas. Dažnai dėl įvairių priežasčių moksleiviai jas praleidžia. Todėl šiais laikais tai yra tikrai aktuali problema.
Daugelis faktų rodo, kad pamokas dažniau linkę praleisti vyresniųjų klasių moksleiviai, todėl mes nusprendėme atlikti tyrimą tarp 9 – 11 klasių moksleivių ir išsiaiškinti pagrindines pamokų nelankymo priežastis.
Apklausai buvo naudojama anketa, parengta klausimų pagrindu. Ją atlikti padėjo klasių auklėtojai. Apklausa vyko klasėse, priklausomai nuo moksleivių amžiaus. Taip pat buvo siekiama, kad moksleiviai jaustųsi saugūs, todėl apklausos anketa buvo anoniminė.
Atlikę tyrimą išsiaiškinome priežastis, dėl kurių mokiniai praleidžia pamokas. Jos yra labai įvairios, pvz., neįdomios pamokos, mokiniai tingi sėdėti pamokose, sunku anksti atsikelti, būna nepasiruošę pamokai ir t.t.
Atlikto tyrimo rezultatus pateikiame šiame darbe.

Vaikai ir jaunimas didžiąją dienos dalį praleidžia mokymo įstaigose, įgydami žinių ir patirties. Pastaruoju metu vis labiau pažymima didelė mokyklos įtaka jauno žmogaus socialiniam bei emociniam vystymuisi. Gerai mokinių savijautai mokykloje didelės įtakos turi mokytojų pagalba, bendrakalsių pripažinimas, įsitraukimas į socialinį mokyklos gybenimą. Yra ir kita nuomonė, jog mokykla – grėsminga vieta. Jos pernelyg dideli reikalavimai sukuria nepalankią aplinką, ir mokiniai palaipsniui pasitraukia iš mokyklinio gyvenimo.
Pagrindinė moksleivių veikla mokykloje yra mokymasis. Mokiniai, gaunantys akštus įvertinimus, labiau mėgsta mokyklą nei tie, kurie susilaukia neigiamų įvertinimų.
Moksleivių mokymosi rezultatai susiję su daugeliu veiksnių. Galima pastebėti, kad moksleiviai savo mokymosi pasiekimus dažniau vertina gerai, kai jie jaučiasi laimingi, kai jiems patinka būti mokykloje. Nemažiau svarbūs veiksniai yra tėvų, mokytojų ir bendraklasių pagalba.
Moksleiviai, kurie labiau patenkinti savo mokykla ir joje geriau jaučiasi, yra daugiau socialiai integruoti, geriau vertina savo galimybes bei mokyklinius pasiekimus. Tokie moksleiviai patira mažiau įtampos, jaučiasi labiau pasitikintys savimi, sveikesni ir laimingesni.
Sėkmingą mokinių mokymąsi lemia ir daugelis kitų priežasčių, tokių kaip santykiai su mokytoju, mokymo turinys, įvairios krizės ir kt. Taip pat mokymuisi daug įtakos turi mokinio gabumai, noras mokytis bei požiūris į mokslą, jos reikšmę mokinio gyvenime.
Yra teigiama, kad mokymas – tai instrukcijų laikymasis, nuobodus ir pasikartojantis procesas, o mokymasis – tik vaikui primestos pareigos. Tačiau tam , kaip mokinys suvokia, ko yra mokomas, turi reikšmės informaciją priimančiojo nuostatos, jausmai bei mokinių ir mokytojų tarpusavio santykiai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-01-08
DalykasPedagogikos referatas
KategorijaPedagogika
TipasReferatai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai17
Dydis21.59 KB
Autoriusvaiduska86
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaMarijampolės kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Edukologija (16) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 15 puslapių 
  • Marijampolės kolegija / 2 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą