Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Pedagogika>Suaugusiųjų švietimo institucijos ir grupiniai mokymosi metodai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Suaugusiųjų švietimo institucijos ir grupiniai mokymosi metodai

  
 
 
1234567891011
Aprašymas

Įvadas. Mokymosi veiklos tipas. Suaugusiųjų švietimo įstaigos. Įstatymai, kiti dokumentai, reglamentuojantys institucijos veiklą. Veiklos formos. Baigus mokymo įstaigą gaunamas (negaunamas) valstybės pripažįstamas baigimo dokumentas. Formalusis švietimas. Problemos, su kuriomis susiduria tiek suaugusiųjų mokymą organizuojančios įstaigos, tiek jose besimokantys suaugusieji. Suaugusiųjų švietimo grupiniai mokymosi metodai. Suaugusiųjų švietimo aktyvieji grupiniai mokymo(si) metodai. Minčių lietus. Ūžesio grupės. Debatai. Metodo privalumai. Metodo trūkumai. Grupės diskusija. Klausymasis ir stebėjimas. Panelinė diskusija. Projektai ir atvejų (analizė) studijos. Vaidmenų atlikimas. Imitacijos ir žaidimai (varžytuvės). Seminaras. Sniego gniūžtė. Vizitai, kelionės, teminės išvykos. Darbo grupės. Terapinės grupės. Suaugusiųjų švietimo pasyvieji grupiniai mokymo(si) metodai. Paskaita. Kompiuterinis mokymasis.

Ištrauka

Pastarąjį dešimtmetį Lietuva patyrė precedento neturinčių pokyčių visuose visuomenės ir ūkio sektoriuose bei lygiuose. Seni darbo metodai buvo pakeisti naujais. Akivaizdžiausi pokyčiai matomi švietimo ir profesinio rengimo srityse.
Esminė šių pokyčių priežastis - technologijų – ypač informacinių ir komunikacinių – pasiekimai per pastaruosius dvidešimt metų. Kuo toliau, tuo labiau nyksta vadinamieji nekvalifikuoti arba mažai kvalifikuoti darbai, todėl dabartiniam jaunimui per savo darbo karjerą greičiausiai teks keletą kartų gana radikaliai pakeisti profesiją.
Mokymosi galimybės turėtų būti prieinamos visoms visuomenės dalims visais gyvenimo tarpsniais ir bet kurioje aplinkoje: mokykloje, darbe, namuose bei laisvalaikio metu. Šios mokymosi galimybės nebūtinai turi būti formalios ar institucinės. Jos turėtų vykti ir vyksta pasitelkiant patirtį, panaudojant elektroninio mokymosi galimybes, kaupiant praktinio darbo patirtį, dalyvaujant profesinio mokymo programose, lankant įvairius trumpalaikius neformalius mokymo kursus įvairiose švietimo ir profesinio rengimo institucijose.
Pagal tris pagrindinius mokymo/si veiklos tipus formalųjį, neformalųjį ir informalųjįdetaliau panagrinėsime suaugusiųjų švietimo ir mokymo institucijų veiklą (žr. 1 lentelę): ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-01-11
DalykasPedagogikos referatas
KategorijaPedagogika
TipasReferatai
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis20.05 KB
Autoriussandra
Viso autoriaus darbų11 darbų
Metai2007 m
Klasė/kursas0
Failo pavadinimasMicrosoft Word Suaugusiuju svietimo institucijos ir grupiniai mokymosi metodai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą